Nowości

Nie było mnie parę dni. Wybaczcie. Mam za to dla Was zdjęcia nowych ubrań, część upolowanych w sobotę ze zniżkami Glamour, część zakupionych w sklepie internetowym Asos a część z Allegro. Nowością u mnie w szafie będzie jasna marynarka, dość klasyczna. Nigdy nie lubiłam uniformów w postaci żakietów ale widzę że i to się u mnie zmienia. Marynarka ta będzie fantastycznym tłem do kolorowych t-shirtów i koszul. Myślę że dość często będzie gościć na blogu. Najbardziej cieszę się z dżinsowej ramoneski choć marzy mi się biała, skórzana, rockowa kurtka o dość surowym kroju z nitami. Niestety nigdzie nie mogę takiej znaleźć. Niech ta z Mango będzie na pocieszenie. Długo zapierałam się przed pastelową modą ale i ja jej uległam. Dwie pary spodni z Reserved zagościły w mojej szafie (a ciężko mi znaleźć dobrze wyglądający fason spodni a do tego w jasnym kolorze). Wisienką na torcie niech będzie multikolorowy plecak i buty z Asos. 


pants - Reserved %
jackets - Mango %
bracelet -  River Island %





long skirt - Reserved %

shoes/rucksack/skirt - Asos
belt/bracelet/earrings - Allegro

cat ring -Allegro
bracelets/rings - House %


3 komentarze:

  1. Fajnie, podoba mi się szczególnie biżuteria
    Chyba w pracy dali premie albo podwyżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, po prostu zbieram kasę i jak jest wyprzedaż kupuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.