Wiosna?


Muszę się przyznać: NIC MI SIĘ NIE CHCE. Nie wiem czy to przez wiosnę, przesilenie czy też ten deszcz ale na pewno trwa to za długo. Czy Wy też tak macie? Ja  mam dość tego stanu. Wypowiadam wojnę lenistwu i „nicniechceniu”. Choć post jest zrobiony też ot tak, naprędce i bez przemyślenia. Rano pędząc do pracy wrzuciłam pośpiesznie zielone spodnie(bo czarnych mam dość choć najlepiej w nich wyglądam) i dorzuciłam lekką koszulę kupioną z 3 lata temu w Marksie.  
Nowy nabytek to beżowy żakiet o prostej i nowoczesnej  formie z przeceny w H&M  za 49 zł (cena pierwotna 199zł). Przez kolor i krótszy rękaw jest dość uniwersalny.
Zdjęcia zrobione tuż po pracy, koło domu z lenistwa. Ale zapraszam serdecznie do oglądania.









zdjęcia by Kris


shirt – Marks &Spencer %
jacket-H&M %
coat-ZARA %
pants- H&M
bag-Promod Outlet
shoes- ZARA %
ring “owl” Accessorize, ring “cross” Allegro




6 komentarze:

  1. Przekonałaś mnie do zielonych spodni...dzięki (będę w pracy to sobie je kupię). A buty są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, sama też mam problem z kolorowymi spodniami ale ze względu na figurę. Gdybym była szczuplakiem latałabym w kolorach tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Pata Ty nie jesteś szczuplakiem???? Nienawidzę dzisiejszej mody bo robi z kobiet takich kobiecych jak Ty, normalnych jakieś patyki wstrętne. Ani mi się waż więcej chudnąć!!!
      Zielone spodnie też mi się podobają. I buty. No i widzę fryzura a'la Zu. Lubię to ;))

      Usuń
  3. Zu, jesteś nieoceniona w podnoszeniu samopoczucia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem poprostu szczera, jak zwykle.

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.