Green Day

Dzisiaj pierwszy post ze spódnicą w roli głównej. Lubię spódnice z charakterem a ta ołówkowa z Zary jest idealna. Gęsta, zielona koronka i złoty suwak z tyłu dodają jej pazura. Do niej dobrałam jeansową koszulę  z second handu własnoręcznie rozjaśnioną w wybielaczu. Spodobał mi się ten "ombre" trend. Oczywiście cały zestaw musiałam uświetnić towarzystwem ukochanej bransoletki w stylu indyjsko-orientalnym. 


















zdjęcia by Kris

t-shirt-SH
skirt-Zara
shoes-Zara
earrings, bracelets-Accessorize


7 komentarze:

  1. podoba mi się to połączenie: koronkowej zielonej spódnicy z jeansową koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym nie założyła takiej koszuli ale Ty Pata wyglądasz w niej super. Chyba właśnie na tym polega ta moda, że zakłada się rzeczy, które na pierwszy rzut oka odrzucają, a na człowieku (niektórym człowieku) wyglądają pięknie. No cóż, ja póki co pozostaję daleko hen hen w tyle ze swoimi trzema parami spodni i kilkoma bluzkami. Wszystko w stylu weekendowym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica świetna, w życiu bym nie wpadła że koszula została upiększona wybielaczem ;-) wygląda na drogą ;-) Rewelacja
    Pozdrawiam, Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, nawet bardzo, ale chyba prosi się o obcas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula wyszła Ci świetnie! Brawo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.