NEON

Dzisiaj po długiej przerwie uraczę Was jagodowo-pistacjowym koktajlem. Nigdy nie nosiłam białej marynarki ale ta mnie przekonała prostą i nowoczesną formą. Do tego zwykły t-shirt w modnym neonowym kolorze i miętowe spodnie. Oczywiście wykończeniem stroju są buty z Asos. Zamszowe i kolorowe. Idealnie uniwersalne. Bardzo wygodny i ponadczasowy strój. Bez zadęcia. Elegancką formę przełamuje kolorowa biżuteria. 
Odkrywam na nowo jasne barwy. 























zdjęcia by Kris

jacket- Mango
pants- Reserved %
t-shirt- New Yorker
shoes – Asos %
ring – Kappahl
bracelets – Cubus,Asos (Allegro)
earrings - Asos (Allegro)




2 komentarze:

  1. Całość bardzo, bardzo. Kolory takie świeże. Taki czysty look. To lubię. Bo niektóre modowe udziwnienia mnie przerażają, jestem daleeeeko w tyle co nie koniecznie musi być pozytywne. Jedyne co mnie przeraża to te ćwiekaste bransoletki, którymi wydziubałabym Liluśce oko. ;)) Ale te łańcuchy już bardzo w moim guście. I włosy jakieś nowe chyba sobie zafundowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. he he he włosy wysuszyłam na szczotce co się rzadko zdarza bom leniwa. A elementy z ćwiekami pokochałam. Dodają pazura. Buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.

 
Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością, zabraniam wykorzystywania mojego wizerunku oraz zdjęć bez mojej zgody.