Jasno, coraz jaśniej

Prezentuję Wam dzisiaj moje nowiutkie buciki z River Island (kupione ze zniżką z Avanti). Choć nie lubię butów, które mają więcej niż 1 cm wysokości to te okazały się bardzo wygodne. Żeby nie było za goło włożyłam do nich beżowe, metaliczne spodnie i prosty t-shirt. Naszyjnik i warkocz a'la Maryna dodają uroku. 
Prosta i letnia stylizacja. 





























zdjęcia by Kris


pants-Promod %
t-shirt-House %
shoes-River Island %
necklaces-Accessorize %
smile-mine :)


11 komentarze:

  1. Łaaaaaaaaaaaadnie,bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki :) jeszcze fajniejsze rzeczy :) spodnie mają ciekawy fason i kolor :)świetny naszyjnik ;) uff chyba wszystko napisałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twój styl i biżuteria:)
    też jestem wielką fanką ciekawej biżuterii i soczystych kolorów,
    obserwuję i zapraszam do siebie,
    http://smallblackdress.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba ale buty masz źle dobrane masz początki haluksów a te sandałki są zdecydowanie za wąskie na twoja stopę przez to palce są ściśnięte a kostka wystaje poza pasek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Niestety nie powinnam nosić butów na obcasie ze względu na haluksy. To są jedyne wygodne sandały jakie znalazłam(uwierz mi, że szukałam bardzo długo). Gdyby były zakryte kostki rzeczywiście byłoby ładniej i estetyczniej ale nie wytrzymałabym z bólu. Nie ma dobrych butów na obcasie na stopy z haluksami. Albo boli albo wygląda niezbyt fajnie. Wybrałam drugą opcję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. hmmm rozumiem nie czepiam się ale tak się zastanawiam jeżeli masz haluksy to nie powinnaś chodzić w butach na obcasie czy tez na koturnie??? wskazane jest chyba płaskie obuwie

      Usuń
    3. trochę się czepiasz ale by uściślić noszę płaskie obuwie w 95%
      pozdrawiam,

      Usuń
    4. no dobra czepiam się :) powiem ci jeszcze jedno ze zdjęcia haluksów na blogu nie wyglądają estetycznie. Ucinam temat. Pozdrawiam

      Usuń
  6. super! bardzo mi się podoba! fryzura!spodnie!!!! buty!!! naszyjnik!!!! a haluksów wcale nie widzę, Twoja stopa w tych koturnach wygląda rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proszę o fotkę ze zbliżeniem naszyjnika.Pozdrawiam, fantastyczne stylizacje, pełnia kobiecości, seksapilu, jesteś przepiękną kobietą i pisze to kobieta,czyli musi to być prawda :).
    Uwielbiam Twój styl i dałaś mi wielkiego kopa stylistycznego, bo nie podążasz ślepo za trendami, a potrafisz wykorzystać to co jest vintage i to co jest na czasie, uwielbiam <3 . Pozdrawiam
    PS. Bardzo proszę o fotkę tego naszyjnika kzielinska0@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.