Kobieta zmienną jest...

Witajcie,
dzisiaj przedstawię Wam jak można z kolorowej letniej sukienki skomponować trzy zestawy, każdy w innym charakterze i na inną okazję. Sukienka to świeży łup z second handu za 15 zł. Pierwszy zestaw bardzo elegancki (wesele, komunia, urodziny babci) z białą marynarką z Mango, białą cekinową kopertówką i butami na obcasie.






















 Jacket- Mango
dress -second hand
shoes- Dorothy Perkins
bag-secon hand


Szybka zmiana marynarki na moją ukochaną jeansową ramoneskę i wymiana białej kopertówki na czerwoną (własność Mamy). Ten outfit bardziej pasuje na imprezę, wyjście ze znajomymi.














Szybka zmiana butów na cekinowe lordsy ( New Yorker) i mamy trzeci tym razem luźny zestaw (wyjście z dzieckiem, spacer po plaży).













zdjęcia by Kris

9 komentarze:

  1. bardzo ale to bardzo podoba mi się twój styl :) wszystko w moim guście :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też byłam na Twoim blogu i masz bardzo fajne stylizacje :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawie pokazałaś ta sukienkę :) pierwsza i druga stylizacja bardzo mi się podobają :) no i masz śliczny uśmiech :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd zegarek? Super wyglądasz z ta jasną marynarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką masz cudowną białą marynarkę!!!!!!!! Marzy mi się taka!!! No i jeszcze masz cudowną biała kopertówę!!! I masz pięknie opalone nogi..... i cudowny uśmiech!!!!
    Sukienka super..... jednak wersja nr. 1 przypadła mi najbardziej :))) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po ile lordsy? są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, lordsy kupiłam po normalnej śmiesznej cenie 69 zł. Są wygodne jak kapcie.
      Pozdrawiam,

      Usuń
  6. świetne stylizacje! a białą marynarkę z mango muszę mieć! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.