Purple rain

Lubię kolory. Dodają mi energii. Kiedyś nosiłam tylko czarne spodnie. Teraz nie wyobrażam sobie nie mieć w szafie kolorowych. Te fioletowe (kupione na mega przecenie w Marks&Spencer za 15 zł) potrzebują tła dlatego dobrałam do nich zwykły szary t-shirt (długo takiego szukałam). Żeby nie było za nudno dołożyłam kolorowy naszyjnik i buty. I gotowe. A Wy lubicie tęczowe spodnie?



\












zdjęcia by Kris


pants- Marks&Spencer %
t-shirt-House %
jacket- Strdivarius %
shoes-Asos
necklace-Accessorize %

10 komentarze:

  1. Za 15zł???? noooo, to i ja bym może sobie takie jakieś nieczarne kupiła co? Zwłaszcza za 15zł. W tych kolorach super się prezentujesz. I ten naszyjnik fajowy. Chodząc po sklepach rozejrzyj się za suknią dla mnie. Taką do samiuśkiej ziemi.Informacja na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Zu, w Mango zaczęły się przeceny i w Galerii Mokotów jest sporo długich sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli muszę się wybrać do GM. brrrrrrrr. Dzięki za info. Mam nadziejże, że uda mi się kupić za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Taka świeża i energetyczna:-) Bardzo podoba mi się naszyjnik. Zakupiłaś go ostatnio czy to już starszy nabytek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba 2 lata temu na mega wyprzedaży, przeceniony z 89 na 15 zł,
      pozdrawiam

      Usuń
  5. zabiłabym za te buty!!!!!!!!!!!!! PRZEPIĘKNE!!!!!!!!!!!!!!! DAWNO JE KUPIŁAŚ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, kupiłam je ze 2 miesiące temu na Asos.com. Kosztowały mnie 120zł na przecenie i 0 zł za przesyłkę.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. podoba mi się ! zmieniłabym chyba tylko buty...np. na jakieś beżowe lub karmelowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.