Letnie nowości i ćwiekowe DIY

Witajcie,
lubię lato i upały ale nie aż takie. Dzisiaj musiałam wracać z pracy tramwajem i autobusem do domu i to był KOSZMAR!!!  Mój apel: myjcie się ludzie. Mydło i dezodorant nie gryzie. Koniec .
Wracając do mojego ulubionego tematu przedstawię Wam dzisiaj nowości jakie pojawiły się w mojej szafie. 
Niektóre rzeczy pochodzą z przeceny a inne z second handu. 






 Spódnicę w kwiaty kupiłam na przecenie w River Island za 50 zł (było 179 zł ). Druga turkusowa z New Look za 40 zł (było 79 zł).




 Nigdy nie lubiłam bluzek bez rękawów ze względów estetycznych ale teraz mi się podobają i już. Te zakupy to potwierdziły :) wszystkie bluzki pochodzą z New Look i kosztowały po przecenie 25-30 zł.



 Jak tylko dowiedziałam się, że w Accessorize zaczęły się przeceny musiałam zajrzeć do sklepu. Ceny fajne ale nie powalają. Muszę jeszcze zaczekać na większe obniżki. Pozwoliłam sobie na malutki zakup :))) Naszyjnik w listki za 19,90 zł (było 59 zł).





 A to nowość w Accessorize (w Polsce) a mianowicie bransoletki na nogę. Zakochałam się w nich. Kupiłam aż trzy, każda po 12 zł (było 29,90 zł).







 A to łupy z ciucholandu. Bluzeczka z River Island 4zł i cekinowy bezrękawnik z H&M za 15 zł.




 Buty z przeceny z Asos.com za 120 zł (było 250 zł). Skórzane w pięknym miętowym kolorze.




Znalazłam na allegro ćwieki. Wybór od koloru do wyboru. Kupiłam na próbę i oto pierwsze efekty.





 Levisy z SH obcięte i zaćwiekowane.




 Szorty ze sklepu Stradivarius z zeszłego roku z przeceny za 29 zł zaćwiekowane.




 Na sam koniec bluzka z Zary z przeceny z zeszłego roku wydawała mi się bez charakteru i do tego jeszcze print w łączkę dość banalny. Postanowiłam dodać jej charakteru i też "zaćwiekowałam". Podoba mi się połączenie delikatnej tkaniny z metalem.






zdjęcia by Pata

2 komentarze:

  1. DIY wyszło Ci super!!! A łupów zazdroszczę, szczególnie tego cekinowego!! Pozdrawiam serdecznie
    www.standupfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej do mnie trafiają buty, są cudooowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.