Black Swan

Takich butów z ćwiekami (inspirowanych kultowym już modelem Chloè) szukałam od paru miesięcy. Udało się. Dostałam je w prezencie urodzinowym od rodziców (DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ :)). Żeby uzyskać trochę "glamrockowy" look dorzuciłam czarną sukienkę z przeceny za 39 zł (ZARA) i kurtkę ze Stradivariusa (oczywiście z przeceny) za 129 zł. Całości dopełniła ciężka biżuteria.




















zdjęcia by Kris

jacket/kurtka-Stradivarius %
dress/sukienka-Zara %
shoes/buty-Stradivarius
ring/pierścionek-TopShop %
heart necklace/naszyjnik serce-Promod %
necklace cross/naszyjnik krzyż- River Island %



12 komentarze:

  1. REWELACJA!!!!
    Każda Twoja odsłona jest zaskakująca, dopracowana i wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, cieszę się Agnieszko, że doceniasz moje stylizacje.
      Buziaki

      Usuń
  2. Piękna, prosta sukienka do tego skórzana kurtka i te buty! Całość dopełnia wyszukana biżuteria. Rewelacja! P.S. a te buty miałam okazje dzisiaj przymierzać i teraz nie pozostaje mi nic innego jak wrócić do sklepu i je kupić. Ehh Patrycja... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha dzięki :)
      pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  3. Super!!! Całość wygląda świetnie :) kurtka jest śliczna :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie ,że tu trafiłam!Świetna stylizacja ;)
    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe bucisze! szukam czegoś podobnego...
    złote dodatki- ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaaa buty! ostatnio zobaczyłam je w stradivariusie i mega mi się spodobały, niestety cena nie pozwoliła mi ich kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym ich sama nie kupiła gdyby nie urodzinowy prezent :)

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba :) jak zwykle zresztą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Klarita, mamy chyba to połączenie modowe między sobą :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę kurtki. Całość świetna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.