White waistcoat

Witajcie,
od dawna szukałam białej skórzanej kamizelki ale wszystkie znalezione kosztowały fortunę. W poniedziałek powędrowałam do Zary i znalazłam co prawda bawełniany bezrękawnik ale przeceniony z 199 zł na 79 zł. Bingo. Kupiłam. Może nie jest idealny ale i tak mi się podoba. Nadaje każdej stylizacji charakteru. Będę przełamywać nim eleganckie zestawy jak również romantyczne sukienki. Dzisiejsza stylizacja bardzo na luzie, wygodna ale ciekawa.
A Wy lubicie kamizelki?



 


  

  


 
 




 
  

 



zdjęcia by Kris


 waistcoat/bezrękawnik-Zara %
t-shirt-New Look %
skirt/spódnica-Zara %
shoes/buty- Asos % + DIY
necklace/naszyjnik-Accesssorize %
ring/pierścionek-River Island %




5 komentarze:

  1. Aż mi narobiłaś smaka na taką zadziorną kamizelę:)
    Ląduje na mojej liście poszukiwanych!
    Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba jak to wszystko zestawiałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, taka kamizelka to fajna rzecz-bardzo urozmaica ubiór
      pozdrawiam,

      Usuń
  2. Super wyglądasz! Pozdrawiamy i obserwujemy:) http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka super :-) ale te oxfordy skradly moje serce !!!sliczne sa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.