Jesienne nowości

   Uwielbiam przeceny. Zatracam się w nich jak uzależniona. Sam ich koniec to dla mnie raj. Chociaż już typowo letnie ubrania mnie nie kręcą bo wiem, że ubiorę je raz czy dwa i schowam na dno szafy do przeczekania na przyszły rok. W większości sklepów jest już jesień. Zatem moje "przecenowe" zakupy robię pod kątem przyszłego sezonu. Zwracam uwagę na kolory i fasony wpisujące się w jesienno-zimowe trendy. Przedstawiam Wam poniżej zdjęcia z ostatnich łupów.
Remont w domu zmusił mnie do zrobienia porządków w szafie z ubraniami. Pomimo tego, że w październiku wybieram się na wyczekane greckie wakacje to letnie ubrania poszły w odstawkę a ich miejsce zajęły bure swetrzyska i spodnie :( 
Muszę coś z tym zrobić ;)

Spodnie z ZARY przecenione z 199 zł na 59 zł i 79 zł, 
skórzana torba ZARA przeceniona z 329 zł na 79 zł (imieninowy prezent od męża),
 naszyjnik ZARA przeceniony z 99 zł na 15 zł.




 Marynarka Zara z 299zł  na 129 zł.

 Spódnica ZARA z 199 zł na 79 zł,
bluzka ZARA z 169zł na 49 zł.

 Koszula w kropki ZARA przeceniona z 169 zł na 49 zł.

 Spódnica SPRINGFIELD z 189 zł na 39 zł.

 To już łup z ciucholandu, sukienko-tunika 7zł.

Kurtka H&M ciucholand za 30 zł.(mam plan na ozdobienie kieszeni kamyczkami i brylancikami z pasmanterii).

Bluzka z ciucholandu za 5 zł i bezrękawnik vintage z szafy mojej mamy (wcześniej to była koszula).

9 komentarze:

  1. Zazdroszczę boja po pierwsze nienawidzę sklepów, a już napewno tych z ciuchami no a po drugie chwilowo i tak mogę o nich zapomnieć mimo że w szafie pusto tzn pełno ale cóż z tego skoro wszystko za małe, albo za duże albo nie takie.
    A bure swetrzyska i wogóle grubaśne ciuchy luuuuuuuuuubię. I tą torbę ze skóry lubię. Choć te dżinsy też lubię ale co z tego skoro ZARA dyskryminuje ludzi o nieco innych kształtach niż patyk?! Czy ważąc 69kg, czasami nawet mniej mam ubierać się w "Puszystej Pani"???

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka z ciucholandu jest rewelacyjna! Myślę, że to super pomysł ozdobić ją jakimiś błyskotkami ;-) Ja jak na razie poluję w ciucholandzie na duże, wełniane swetry ale po Twoim poście myślę, że rozejrzę się również za militarną kurtką ;-)No i ta torebka SUPER! Właściwie to podoba mi się wszystko ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale łupy - w zarze to się obłowiłaś! zazdroszczę, że trafiłaś jeszcze na swoje rozmiarówki!
    Naszyjnik - to już hit nad hity,podobnie jak pomarańczowa spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Upolowałaś perełki bardzo,bardzo w moim stylu ;)

    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, zrobilas rewelacyjne zakupy! Przede wszystkim te z sh ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej świetny post!:)
    Zapraszam Cię do siebie:)
    http://pauliiniia.blogspot.com/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie takie fajne SH są ? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sieć Szmizjerka w Wawie i Odzież na Wagę.
      Pozdrawiam,

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.