Paw Królewski


  Bardzo lubię zestawienia koloru niebieskiego z morską zielenią. Są bardzo energetyczne i świeże. Ważne by przełamać te kolory np: neutralnym białym. W tym celu wykorzystałam dobrze Wam znaną białą marynarkę. Tytułową jedwabną koszulę we wzór pawich piór kupiłam na bazarku na ul.Namysłowskiej w Warszawie za 35 zł.( ten bazar to moje niewyczerpane źródło fantastycznych ubrań). Przygarnęłam i nakarmiłam również sowę, która idealnie wtopiła się w tło koszuli.












 






zdjęcia by Kris

blouse/bluzka-Zara ciucholand
jacket/marynarka-Mango %
pants//spodnie-Zara %
shoes/baletki- Zara %
bag/torebka- Mohito %
necklace/naszyjnik-Promod
earrings/kolczyki-H&M


10 komentarze:

  1. Faktycznie, eneretyczne kolory. Koszula - brak słów.
    Całość znów fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny zestaw, bluzka jest cudowna :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula obłędna!
    zazdroszczę.
    piękny look
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna marynarka :)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie,

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.