Szara Eminencja

   Ponieważ za oknem i w duszy robi się szaro postanowiłam to uwiecznić na zdjęciach. Kontrasty powodują, że widzimy wszytko bardziej klarownie. Tak jest np: z latem i zimą. Ja osobiście wyjątkowo doceniam o tej porze ciepłe, słonecznie dni. To trochę jak daleka podróż, która daje nam możliwość spojrzenia na wszystko z dystansem. Zatem dzisiaj metaforyczna stylizacja. Zapraszam.































 zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Pull&Bear %
bag/torba-sh
pants/spodnie-Zara %
shoes/buty-Asos %
shirt/koszula-Zara %
rings/pierścionki-River Island %
earrings/kolczyki-H&M

8 komentarze:

  1. U Ciebie zawsze pięknie - nawet szarą porą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten żakiet. a buty po prostu bomba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka, Kamila dziękuję, potraficie człowieka podnieść na duchu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. buty mają niesamowity kolor, mam wrażenie że jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście kolor świetny i bardzo wygodne,
      pozdrawiam,

      Usuń
  5. bardzo fajna stylizacja :) ciekawy blog , obserwuje i daje like oraz serdecznie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.