Wąsy i czekolada

  Ponieważ wstaję codziennie do pracy o 6.30 rano(jest jeszcze ciemno i zimno) to nie mam najmniejszej ochoty na strojenie się. Jedyne o czym myślę to leniwy poranek w łóżku. Poza tym listopad to cudowny czas jedzenia czekolady na poprawę humoru. Niestety ma to potem wpływ na to jak wyglądam. Zaprezentuję Wam dzisiaj mój patent ubraniowy na „naturalnie” nadprogramowe kilogramy bez marnowania czasu na wymyślanie i prasowanie. Rolę pierwszoplanową gra gruby rozpinany sweter (najciekawsze można znaleźć w ciucholandach) a pod niego zakładam t-shirt opcjonalnie koszulę (w wersji  eleganckiej). Pomysł nie jest odkrywczy ale na pewno jest to sprawdzony sposób na dobrą zimową bazę. Ponieważ temperatury są dość sprzyjające jak na listopad zakupiłam w Pull&Bear na promocji (139zł z 279 zł) szary, cienki płaszcz  w męskim stylu. Zarzucony na taki właśnie zestaw tworzy całkiem fajną niewymuszoną stylizację. Do tego trochę kolorowej biżuterii i czarne botki (z New Look 50% taniej). Można mieszać i bawić się takimi zestawami nie poświęcając przy tym zbyt dużo czasu. 



  

 





 





  
  






 zdjęcia by Kris

sweater- tricot (ciucholand)
t-shirt- New Look %
shoes/buty- New Look %
coat/płaszcz- Pull&Bear %
bag/torebka- ciucholand
pants/spodnie- Zara %
necklaces/naszyjnik- Accessorize %


18 komentarze:

  1. Chyba sobie zapuszczę wąsa. A gdzie są przepraszam te czekoladowe kilogramy? Nie widzę na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  2. przypatrz się słodko zaokrąglonej buzi :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kokieteria z tymi kilogramami :)
    a zestaw świetny - wąsata koszula i sweter bardzo mnie zainspirowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja,podoba mi się,buty genialne

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, ciekawy zestaw:)
    p.s. zgodnie z MP dodaję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wąsata bluzka i te wisiorki, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw z pomysłam, marynarka urzekła mnie calkowicie :)

    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też właśnie kupiłam ten płaszcz. Warto było poczekać na obniżkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjna ta obniżka, lubię takie okazje :)

      Usuń
  10. T-shirt jest świetny, te wąsy tak humorystycznie nastrajają :)

    Całość świetnie skomponowana :)
    Masz fajne wyczucie i przede wszystkim Swój styl :)

    Przy okazji zapraszam do Siebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ah ta bluzka z wąsami <3 a butki powaliły mnie na kolana!
    jesli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw bardzo ciekawy i zabawna koszulka ;) Szczególnie spodobały mi się buty :)
    pozdrawiam i obserwuję (przeczytałam wpis na Modnej Polce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie sie nosisz;-) od jakiegos czasu tu zagladam I zawsze jest super:-) dodaje do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A I jeszcze zapomnialam powiedziec,ze ostatnie zdjecie pokazuje jak super jest Twoj sweterek!!!super kroj I sliczne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.