Chmury

  Czasami dopada mnie mroczny nastrój, który wpływa na wybór ubrania. Tak też było z tą stylizacją. Szare niebo to szare myśli i czarny strój. Do wełnianej spódnicy z ciucholandu założyłam zieloną koszulę w czarny print, którą uzupełniłam w czarny pasek z wielką złotą klamrą z Mango. Zazwyczaj nie mam czasu rano układać włosów więc zawiązuję je w koczek. Aby było ciekawiej założyłam opaskę z Accessorize z zielonymi piórami i cekinami. 




















zdjęcia by Kriss

coat/płaszcz-Cubus (sh)
skirt/spódnica-sh
shirt/koszula-New Yorker %
belt/pasek-Mango
shoes/buty-Zara %
band/opaska-accessorize 
scarf/szal-Camaieu (prezent)


6 komentarze:

  1. Świetny look!
    Rewelacyjna koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, można ją jeszcze dostać w New Yorker na przecenie :)

      Usuń
  2. fajnie że tu trafiłam bede obserwować:-)
    super wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odwiedziny i zapraszam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. Czarny strój, ale jaki ładny :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaro i buro ale u Ciebie bardzo ciekawie!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.