Morza toń

   Nie lubię szarej zimy. Dopada mnie wtedy marazm. Zaczynam jeść słodycze i myśleć o sensie życia. A brak słońca pogłębia ten stan. O losie, powinnam urodzić się w cieplejszym klimacie. Dzisiejszym postem wypowiadam wojnę zimie, przywołując w pamięci kolory lata. Na kolorową sukienkę z ciucholandu zarzuciłam sweter  (New Yorker 39zł)w kolorze morza. Zamykam oczy i zapadam w ciepły sen.














zdjęcia by Kris

dress/sukienka-sh
sweater-New Yorker %
jacket/kurtka-vintage
shoes/buty-Stradivarius
necklace/naszyjnik-allegro


7 komentarze:

  1. lacze sie w bolu jesli chodzi o klimaty zimowe... wlasnie pochlaniam kolejna tabliczke czekolady!!!o zgrozo!!! ale Twoje niebeskosci sa przecudne a ten ceglasty kolor podkresla tylko pieknie ich urok!!!juz pisalam kiedys , ze te Twoje buty bym Ci skradla z checia!!!pozdrawiam czekoladowo zimowo;-)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pocieszające, że nie jestem sama w tych zimowych smutkach,
      pozdrawiam,

      Usuń
  2. świetny sweter i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kamila, takiego naszyjnika szukałam długo aż w końcu znalazłam na allegro :)

      Usuń
  3. oj te buty mi się marzą :)
    super set!
    bardzo fajny blog, obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolorki swetrów. Naszyjnik genialny :) Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam blogowanie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.