Wróbel na gałęzi

    Natura jest genialna i jest kopalnią inspiracji. Wróbel zainspirował  mnie do stworzenia dzisiejszej stylizacji, a dokładnie to kolory tego pospolitego małego ptaszka. Bardzo mi się podoba łączenie pozornie do siebie nie pasujących: chłodnego szarego z ciepłym beżem i brązem. Do szarego swetra z New Yorker (39 zł) założyłam spódnicę w złotym kolorze z Promod (49 zł). Kwintesencją całego stroju jest świetny naszyjnik z H&M za 30 zł z przeceny.















 a to moja dzisiejsza inspiracja :)
zdjęcia by Kriss

coat/płaszcz-Pull&Bear %
sweater-New Yorker %
skirt/spódnica -Promod %
necklace/naszyjnik-H&M %
shoes/ buty - Promod (outlet)
scarfe/szalik-sh

11 komentarze:

  1. Moje kolory. Aż mi się zachciało na zakupy. Choć jak się chwilę dłużej zastanowię to odrazu mi się odechciewa. Raju, jak ja bym chciała lubić latać po sklepach... Wyszukałabym sobie takie szarościo-brązowości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog! Obserwuję :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne polaczenie kolorow i faktury!!!Kocham ta stylizacje!!!Naszyjnik cudo a spodnica przepiekna!!!Zdjecie wrobelka Priceless!!!Milego weekendu!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również udanego mroźno-śnieżnego weekendu :)

      Usuń
  4. U Ciebie jak zawsze same cuda :) I to wyprzedażowe jak widzę, więc podwójnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga mi po prostu szkoda kasy na ubrania w pełnej cenie, lubię szperać i stąd ciągle te %
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Hehe, powiem Ci szczerze (tzn. napiszę), że zaskoczyłaś mnie. Zaskoczyłaś mnie swoją inspiracją i przede wszystkim tym małym wróbelkiem, ale to racja, że natura potrafi inspirować. Pięknie się prezentujesz, bardzo podoba mi się Twój wróbelkowy płaszcz, szalik i sweter, świetny look inspirowany naturą - brawo! :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za taki komentarz, to bardzo miłe co piszesz
      pozdrawiam ciepło,

      Usuń
  6. Fantastyczny płaszcz, noi cały set jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.