Zwierzyniec

    Po dość ciężkim dla mnie miesiącu doczekałam się wolnego od pracy. Dziecko już zdrowe a w planach wyjazd na Święta do rodziców. Wspaniale. Postanowiłam celebrować ten święty czas i jakoś to uczcić. Bardzo spontanicznie złapałam niebieską krepinę Poli i zawinęłam ją na mokre końce włosów. I mam wakacyjny look w środku zimy. Tak nie wiele trzeba by zyskać zastrzyk pozytywnej energii. Ponieważ jest dość zimno na moje nowe włosy założyłam pasującą kolorystycznie "tygrysią" czapkę. Zdjęcia są zrobione tuż przed podróżą więc ubrana jestem dość wygodnie i ciepło. Sweter z motywem sowy z wyprzedaży (New Look) a do tego fioletowe spodnie i czarne sneakersy z New Yorker. Płaszcz w kolorze pudrowego różu sprzed kilku sezonów z Zary uzupełnił całą stylizację. A jeśli chodzi o torbę to bardzo długo szukałam  czarnej i dużej torby i w końcu udało mi się znaleźć idealną w Tk Maxx.
















 zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Zara %
sweater and pants, sweter i spodnie-New Look %
shoes/buty-New Yorker
hat/czapa-River Island %
bag/torebka-Steve Madden (Tk Maxx)
ring/pierścionek-Accessorize %


19 komentarze:

  1. Bardzo fajnie ,mam podobny sweterek :) pozdrawiam
    Wesołych Świąt
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Pati wyglądasz. Zdrowych i radosnych Świąt i pomyślności w 2013 roku. Pozdrawiamy Luiza, Patryk i Tymon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Ciebie i całej rodzinki również samych wspaniałości na Święta :)

      Usuń
  3. Super stylizacja a Twoje włosy są piękne:) Świetny kolor:) Obserwuję:) Zapraszam serdecznie do siebie i życzę Wesołych Świąt:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!super wyglądasz!!!
    Wesołych Świąt!
    Świetne włosy ;

    OdpowiedzUsuń
  5. włosy są przecudne! bardzo podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko przepiekne:-) motywy sowie fantastyczne a wlosy cudo!!! Wesolych Swiat:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. torba boska, od dawna szukam podobnej;-)
    cała stylizacja bardzo mi się podoba:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ślicznie !!! :) piękny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne koncowki,zrobie sobie identyko na urlopie.Super.Pozdrawiam i zapraszam na www.joanna-banach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, dość szybko się zmywają a szaleństwo na chwilę jest :)

      Usuń
  10. nieustająco zachwycająco :) miszcz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.