Jelenia głowa

   Marzyłam o tej torbie z Accessorize ale cena 199 zł to było za dużo. Z uporem małego dziecka wędrowałam koło niej aż w końcu  dorwałam ją na wyprzedaży za 47 zł. Całą stylizację zbudowałam wokół niej. Do wręcz monochromatycznej czarnej całości założyłam  jedyny jasny element - ciepły pastelowy sweter z Zary, który świetnie komponuje się z moją nową torbą. By dodać pazura dość zwykłej stylizacji założyłam czapkę z River Island z motywem czaszki.















zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Cubus (sh)
skirt/spódnica-Promod %
sweater-Zara %
shoes/buty-New Yorker %
bag/torba-Accessorize %
hat/czapka-River Island % 
jewellery/biżuteria -River Island %

a to taki bonus :)




12 komentarze:

  1. Też udało mi się kupić fajne torebki na wyprzedaży, ale taką jak Twoją chętnie też bym widziała w swoich "zbiorach". Jest naprawdę świetna!
    A zdjęcia na końcu - :D urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam wychwalać twoją spódniczkę i torbę, ale mała mnie powaliła!!! Jaka cudna!!! Bardzo podobna do mojej bratanicy ;)))) Zgrany z was duet,a śliczna, że napatrzeć się nie mogę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj torebusia to prawdziwa perełka, zazdroszczę ze dorwałaś ja za niewielkie pieniazki:)
    Zauważyłam też niebanalną spódniczkę, fajna bo pewnie do wielu rzeczy pasuje.

    Buziaki dla Malutkiej od cioci Asi:* Widac ze rośnie mała elegantka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przypuszczałam, że jeleniowi dobrze będzie w towarzystwie czaszki, a tu proszę jakie zaskoczenie.

    A drugie, jeszcze większe zdziwienie - że masz córcię (chyba, że to bratanica/siostrzenica/córka koleżanki :). Wyglądasz na trochę ponad 20, więc nie zakładałam takiej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to moja córeczka, ma 3 lata a ja mam 33. Dziękuję za komplement.
      Buziaki,

      Usuń
    2. O, to mamy tyle samo i właśnie wpadłam w kompleksy :((

      Ja mam dwóch synków: prawie 7 i prawie 3 latka :)

      Usuń
    3. Agnieszka o jakich kompleksach mówisz??? Daj spokój :)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.