Kożuch z szafy

  Nie należę do drobnych kobiet. Wszystko co mnie pogrubia ląduje na dnie szafy albo po prostu nie kupuję takich ubrań. Tak też jest z kożuchami. Ale w zeszłym roku na wyprzedaży znalazłam i kupiłam piękny kożuch w Stardivariusie który, już prezentowałam na blogu w pierwszym poście KLIK. Uważam, że wygląda dość dobrze na mnie i ma piękny kołnierz. Dzisiaj rozjaśniłam go t-shirtem w kolorze ecru i dla równowagi dobrałam ciemne wąskie jegginsy z czarnym lampasem. Możecie również podziwiać moje świeże wyprzedażowe łupy KLIK: torbę z Perfois i biżuterię z Topshop.
 A Wy lubicie kożuchy, nosicie?












 zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Stardivarius %
t-shirt-Zara %
pants/spodnie-New Yorker %
shoes/buty-New Yorker %
bag/torba-Perfois %
biżu-Topshop %



15 komentarze:

  1. Piękny kożuch - to ten z serii "lejących", więc też lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjjj zazdroszczę tego kozuszka!!!
    pięknie wyglądasz :)
    ***

    OdpowiedzUsuń
  3. Kożuszek rewelacyjny, nie powiedziałbym , że pogrubia.
    Świetnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kożuszek boski, torba również:)
    A Ty wygladasz ładnie i szczupło, napewno nie nosisz wyżej niż 38 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu niestety noszę więcej niż 38, wiosna-lato (góra 36/38, dół 38/40) a zimą (góra 38, dół 40/42)przy wzroście 172 cm. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Ja też zimą mam zawsze ciut wiecej ciałka, teraz noszę średnio 40/42.
      Własnie staram sie wziazc za siebie i zgubić choć 5 kg, by bez stresu nosić mała 40 ;)
      Trzeba sie brać do roboty, wiosna przyjdzie szybciej niż myślimy:)))

      Usuń
    3. ja właśnie jestem 6 dzień na diecie bo nie mogę na siebie patrzeć :/ cel 10 kg do zrzucenia do wiosny :)))

      Usuń
  5. Kożuszek jest naprawdę ładny i widzę też ciekawą bluzkę pod spodem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzkę kupiłam na wyprzedaży w Zarze za 39 zł :)

      Usuń
  6. rewelacyjna stylizacja !

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego !

    czarno-to-widze.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam kożucha, ale na ten bym się skusiła! I na te buty! Super wyglądasz - jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wonderful weblog layout! How lengthy have you ever been blogging for?
    you make running a blog glance easy. The whole look of your website is wonderful, as smartly as the content!



    Here is my weblog zobacz www

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.