Księżycowa zieleń

  Dzisiaj prezentuję Wam mój nowy, ciepły szal z Zary. Wokół niego stworzyłam cały strój.  Zielony płaszcz jest świetnym tłem dla niego. Lubię połączenie ciemnej zieleni z szarością. Całość wyszła dość świeżo i zimowo. Zielony dodatek pod postacią torebki i szare kozaki. Dla przełamania zielono-srebrnej stylizacji założyłam brązowy sweter z zeszłorocznej zimowej wyprzedaży z Pull&Bear. 


















zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Zara %
shoes/buty-TkMaxx %
sweater-Pull&Bear %
scarf/szal-Zara %
pants/spodnie-Zara %
necklace/naszyjnik-Promod %
bag/torba, ring/pierścionek-Accessorize %


11 komentarze:

  1. Szal i torebka są na prawdę śliczne!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam sie w płaszczu, szaliku i naszyjniku:))))
    Tez lubie szarości bo świetnie łacza sie z innymi kolorami:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka. Ciekawie też wygląda ten szal :) Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że jest tylko jedna focia, zielone cudeńka mnie zachycają :D

    Pozdrawiam cieplutko w tę mroźną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam jeszcze raz na bloga, jest tu duużo zdjęć tej stylizacji, trzeba kliknąć pod zdjęciem czytaj dalej :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. fajne kolorki! zapraszam Cię do siebie , po inspiracje :)http://www.e-glamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja ,kolor płaszcza i torebki mnie urzekły,a szalik jest cudny :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik, torebka i szalik są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. boski płaszczyk i cała reszta!!! ciekawe czy coś szaro-zielonego pojawi sie w rekrutacji tu: https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616
    a może Ty spróbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję każdemu z osobna za fajne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.