Nowości zima 2013

     Wychodzę z założenia, kto nie kupuje na wyprzedażach ten łoś. Uwielbiam ten czas kiedy zaczynają się posezonowe obniżki w sklepach ponieważ dopiero wtedy uzupełniam braki w szafie. Nie mam w zwyczaju wydawać masy pieniędzy na ubrania w regularnych cenach. Lubię mieć poczucie, że wyglądam fajnie za małe pieniądze. Za niskie ceny uwielbiam również "second handy". Przedstawiam Wam poniżej moje łupy z obecnej wyprzedaży (zbierałam na ten cel od paru miesięcy). A Wy czekacie ze świnką-skarbonką do wyprzedaży czy kupujecie wcześniej?

   Uwielbiam koszulki z Zary. Mają ciekawe wzory i są dość dobre gatunkowo.


            t-shirts:  Zara %


    Długo szukałam kurtki typu ramoneska-oversize w przystępnej cenie i znalazłam taką w Mango.


jacket/kurtka-Mango %


     A ta czaderska kurtka to łup z Zary kupiony z 70 % obniżką. 

 jacket/kurtka-Zara %

    Planowałam zakup tylko czarnej torby ze srebrnymi okuciami (Perfois) ale udało mi się znaleźć zieloną w Accessorize i żółtą w Mohito za grosze.

 black/czarna bag/torba-Perfois %, green/zielona-Accessorize% and yellow/żółta-Mohito%

 scarf/szal-Zara %

   Czarne baletki to mój hit z River Island gdyż kupiłam je za 45 zł a cena regularna to 149 zł.


shoes/buty-River Island %

 shoes/buty -Zara%

 belts/paski-Perfois%

    Biżuterię kupuję zawsze za niewielkie pieniądze i to zawsze na wyprzedaży albo na allegro. Dwa naszyjniki na górze są ze sklepu Promod (każdy przeceniony na 20 zł). Kolczyki i wisior są z Topshop (każdy element po 15 zł). Wisior z napisem "amour" znalazłam w Accessorize za 15 zł.



Ciekawy naszyjnik i kolorowe bransoletki znalazłam również w Accessorize.


foto:ja

15 komentarze:

  1. To ja łoś jestem raczej, bo wyprzedaże jakoś mnie w tym roku ominęły :)
    Za to sh są niezawodne w każdej chwili :)

    Świetne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile zapłaciłaś za kurtkę z Mango?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd zamawiasz? tylko w necie jest? salonu nie ma prawda?

      Usuń
  3. Lata, a ta czarna torba skąd i za ile? Może masz jakiś dysonans pozakupoway albo coś ??:) chętnie odkupię i Ci ulżę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lata a Pata miało być !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luiza ta czarna torba jest z Perfois przeceniona ze 179zł na 120 zł :)

      Usuń
    2. coś mi się nie udaje - moja odp dotyczyla torebki a podpięło sie pod kurtkę z mango.

      Usuń
  5. My tez dzis z moim Misiem udaliśmy 700 zł, ale jak udawać pieniazki to tylko na wyprzedażach:D
    Kupuje zawsze uniwersalne i klasyczne ciuszki, takie które wynosze jeszcze teraz a na wiosne beda mi dalej słuzyc, np koszule oversizowe które teraz ubieram pod marynarki czy swetry, a latem zakasam rekawy i beda idealne do kolorowych spódniczek i baletek.
    Zreszta porównywałam dziś koszule i t-shirty te z nowej wiosennej kolekcji z tym na wyprzedazy i prawie niczym sie nie róznia, wiec po co przepłacać, niech żyja wyprzedaże:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łupy!!!
    U mnie dziś na blogu też coś co udało mi się upolować na wyprzedażach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na nowa stylizację:)
    zagladam do Ciebie, juz wszystkie posty wstecz przeglądłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, zapraszam Cię zatem do polubienia mojej strony na facebooku https://www.facebook.com/PattPuzzle?ref=tn_tnmn

      tam wrzucam zapowiedzi nowych postów
      ZAPRASZAM serdeczbie

      Usuń
  8. Nie mam profilu na facebooku , nie lubie tego typu portali;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.