Ucieknijmy stąd

   Witajcie, dzisiaj przedstawiam Wam stylizację-wariację z długą spódnicą w roli głównej. Już na etapie jej kupowania nie bardzo wiedziałam do czego będę ją nosić ( powód zakupu - cena 25 zł  Kappahl). Mam parę takich ubrań, do których ciężko mi się przekonać. Dlatego po dwóch latach leżakowania w szafie zafundowałam mojej maxi spódnicy wycieczkę krajoznawczą. Jej elegancki charakter przełamałam  bluzą z motywem tygrysiej głowy i szarym kraciastym płaszczykiem. Jak Wam się podoba taki mix stylów?
 
  

 



 




 
 





zdjęcia by Kris

skirt/spódnica-Kappahl %
blouse/bluza-Pull&Bear %
coat/płaszcz-Zara %
shoes/buty-River Island %
belt/pasek-Perfois %
ring/pierścionek-Topshop %

12 komentarze:

  1. PODOBA MI SIĘ ,PIĘKNA SPÓDNICZKA :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica niesamowita - krój i kolor bajeczne :)
    Całość - bardzo stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny płaszcz i spódnica, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica i piękne, uśmiechnięte fotki

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest genialna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna maxi!!! Kolor wyśmienity! Ciekawie dobrałaś żakiet, godne naśladowania ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor tej maxi! świetnie w niej wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna maxi, na wiosnę do bokserki i ramoneski bedzie jak znalazł, choc i w tym wydaniu mi sie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. maxi jest genialna! pieknie wyglądasz!
    zapraszam na konkurs z Merg!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.