Chabry na śniegu

   Nie lubię zimy i nie lubię ubierać się na cebulkę ale minusowe temperatury tego wymagają.  Nie lubię też grubaśnych kurtek ale tylko takie chronią przed mrozem. W zeszłym roku upolowałam puchową kurtkę w Mango na przecenach. No cóż, może nie wyglądam w niej najzgrabniej ale za to kolor ma fantastyczny. Dodaje mi energii i jest wyjątkowo ciepła. Idealna na spacer zimową porą. Dodałam do niej małą torebkę z Accessorize z tegorocznych przecen.

































 zdjęcia by Kris

jacket/kurtka-Mango %
scarf/szal-Zara %
bag/torba-Accessorize %
shoes/buty-Stardivarius
pants/spodnie-Zara %




15 komentarze:

  1. też nie lubię zimy bryyy, fajny kolor ma ta kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kurteczka a jej kolor jest boski !!!! <3 buciki są też extra !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kurtka i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bezbłędnie, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna kurtka :) i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurteczka i piękne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kurtka! ile kosztowała po przecenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość dużo, ja zapłaciłam chyba 249 zł z 459 zł

      Usuń
  9. Jesteś blondynką więc w kolorze kobaltowym wyglądasz naprawdę zjawiskowo! Świetna kurteczka :-) Zdradzisz ile kosztowały Cię te buciki? Bardzo mi się podobają i nawet nie wiedziałam, że są w Stradivariusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć, te buty dostałam już w sierpniu na urodziny i kosztowały chyba 319 zł ale teraz powinny być na wyprzedaży,
      pozdrawiam,

      Usuń
  10. Bardzo lubimy kobalt ! Ale buty jakie masz piękne !! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.