Czerwone buty

  Prezentuję Wam mój najwspanialszy łup wyprzedażowy w postaci ćwiekowanych, czerwonych butów z Zary. Buty kupiłam za 149 zł a ich pierwotna cena to 599 zł. Uwielbiam je. Są zrobione z mięciutkiej skóry. Grają główną rolę w każdej stylizacji. Będą pasowały zarówno do spodni jak i do sukienek i letnich stylizacji. Dzisiaj bardzo prosty i wygodny zestaw. 












zdjęcia by Kris

coat,płaszcz-Cubus (sh)
shirt/koszula-Marks&Spencer (sh)
sweater-New Yorker %
bag/torba-Perfois %
scarf/ szal-Zara %
shoes/buty-Zara %



6 komentarze:

  1. Nie jestem fanką tych butów w żadnej propozycji, cała reszta za to bardzo mi się podoba :) szczególnie dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kamila, a ja uwielbiam oryginalne i wygodne buty ponieważ nie noszę obcasów :)

      Usuń
  2. Buty super! Mam słabość do czerwonych butów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty są świetne.
    Ciekawa jestem tej koszuli, która wystaje spod bluzy.Pokaż ją kiedyś całą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, wklejam linka do wcześniejszego posta z tą właśnie koszulą http://pattpuzzle.blogspot.com/2012/10/wild-thing.html

      pozdrawiam serdecznie,

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.