Koszula z Turcją w tle

  Czy wyczekujecie z niecierpliwością wiosny? Macie dość szarych resztek śniegu na ulicach? Ja odganiam od siebie ten zimowy smutek szukając wyjazdu na wakacje. Ustalanie przyjemnych celów dodaje mi sił i motywacji by do nich dążyć. Uwielbiam planować wycieczki, zwłaszcza te "we dwoje". Przez chwilę znów mogę poczuć się beztrosko. 
A Wy już myślicie o wolnych, letnich dniach? 
  Dzisiejsza stylizacja a dokładnie jedwabna koszula (Mango, outlet 39 zł) w turecki wzór nawiązuje delikatnie do moich planów urlopowych. Koszuli asystuje szary płaszcz o męskim kroju i dla ożywienia całości, kolorowe dodatki w postaci bordowej torby i zielonego szala.


  


 
 
  

 
 

  

 




  
 zdjęcia by Kris

skirt/koszula- Mango %
coat/płaszcz- Stradivarius %
pants/spodnie - Zara %
shoes/buty-New Look %
scarf/szal- Zara %
belt/pasek- Perfois %
bag, jewellery/torba, biżuteria- Accessorize %



12 komentarze:

  1. Lubie takie wzory.
    Fajne polaczenie kolorow w tym zestawie. Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Górę wymiksowałaś GENIALNIE! Ten szal i torba mnie oczarowały, a płaszcz chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dzięki Aga, nad torbą zastanawiałam się miesiąc i w końcu ostała się na wyprzedaży i kupiłam ją przecenioną z 309 zł na 89 zł :)

      Usuń
  3. wow po prostu genialnie <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Just wish to say your article is as surprising.
    The clearness in your post is just great and that i can
    suppose you're an expert in this subject. Well with your permission let me to take hold of your feed to stay updated with imminent post. Thanks 1,000,000 and please keep up the enjoyable work.

    my website; card messages
    Also see my web site - Wedding Cards

    OdpowiedzUsuń
  5. What a gorgeous colour combination! You look so elegant and classy!

    Just found you on Chicisimo! No doubt following you since now!
    Would be glad to see you also in my blog one day!

    Una chica fashiontastica

    WIN a Dress of your Choice from LOVE



    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz.Ciekawe połączanie,przez wzory i kolo nie nudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta torba jest fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chce te koszule, jest piekna:) oczyma wyobraźni widzę ja w wiosennym looku z jasnymi spodniami lub kolorowa spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się torba i szal.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.