Leśny kamuflaż

  Zakochałam się w trochę niekobiecych plecakach, może dlatego, że lubię wygodę. Nadają charakteru każdej stylizacji. Podobają mi się i te plecione w stylu boho i w kwiecisty print na lato. Dzisiaj prezentuję Wam plecak w eleganckim stylu zakupiony w Accessorize na przecenie. Założyłam do niego wygodną sukienkę z Zary (przeceniona na 49 zł ze 199 zł) i pożyczony od Mamy wełniany płaszczyk z second handu za 30 zł (Zara). Sukienka bez paska była nudna więc założyłam szary, skórzany pasek z New Look. Lubię takie monochromatyczne zestawy. 
  A Wy co myślicie o noszeniu plecaków? 































zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Zara (sh)
dress/sukienka-Zara%
rucksack/plecak-Accessorize %
shoes, belt/buty,pasek-New Look%
ring, necklace/pierścionek, naszyjnik-Topshop %


WAŻNE
Kochani, zapraszam Was również do wzięcia udziału w akcji charytatywnej dla małej Karolinki, u której zaraz po narodzinach wykryto nowotwór złośliwy. 

Można licytować na allegro TU rękodzieła, wśród nich jest również 
broszka zrobiona przeze mnie TU.
 Licytujcie i wygrywajcie. Dzięki Waszej pomocy ta mała dziewczynka może odzyskać zdrowie.
DZIĘKUJĘ


5 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :))
    pasują do Ciebie :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie wszystko zestawione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci w różowej pomadce :* świetny zestaw !!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za każdy komentarz z osobna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.