Skarby

  Kocham naszyjniki, pierścionki, bransoletki, ogólnie mówiąc biżuterię. Kiedyś byłam minimalistką w tej kwestii i nosiłam tylko pierścionek zaręczynowy a potem obrączkę. Pokochałam świecidełka wraz z pojawieniem się w Polsce sklepu Accessorize. Nie wiem co ta marka ma w sobie ale działa na mnie jak narkotyk.  Prawda jest taka, że kupuję tam tylko podczas wyprzedaży bo tylko wtedy ceny są dla mnie przystępne. Odpowiednia biżuteria potrafi nadać smaku całej stylizacji, wybić ją ponad przeciętność ale wiem również, że źle dobrana potrafi ją zepsuć. 
  Dzisiaj chcę Wam pokazać całą  kolekcję moich skarbów. Ponieważ trudno jest znaleźć ładne pudełeczka na biżuterię postanowiłam zrobić sama dość estetyczne szufladki. Jeśli chodzi o pomysł z pomocą przyszedł mi internet i już puste pudełka po Glossybox. Wykonanie zajęło mi 15 minut. Oto efekt.
Jak się Wam podoba moja kolekcja?































 zdjęcia: ja


41 komentarze:

  1. oh wow, Twoja kolekcja jest imponująca, a ja myślałam że mam dużo. bardzo się pomyliłam

    masz prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kamila ale ja jestem wariatka i nie ma się mną co przejmować :)

      Usuń
  2. Raju, nie denerwuj mnie.... Ja mam...2 pierścionki (wciąż na palcu), 3 charmsy Lilou i... no i to by było na tyle. No ale w sumie papierów mam tyle, że mogłabym wytapetować i Twoje i moje mieszkanie ;) Ale bransoletki jakieś by się przydały, nawet mi się zachciało iść do sklepu przez ten Twój post...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zu, każdy ma jakiegoś bzika, ja biżu i ciuchy a Ty piękne papiery :)

      Usuń
  3. Ogromna kolekcja,wow! niezłe perełki wypatrzyłam w twoim pudełeczko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu, fiu :)
    I jak ładnie posegregowane..... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne skarby , świetnie posegregowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł na szkatułkę Glossy Box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ale nie autorski tylko podpatrzony w internecie :)

      Usuń
  7. O kurcze! Ile TY tego masz! Aż się napatrzeć człowiek nie może ;) A jak pięknie poukładane, bransoletki - równiutko, idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, muszę się bardzo starać żeby tego nie porozwalać ale się udaje, jak tylko dostanę nowego Glossyboxa to zrobię kolejne szufladki :)

      Usuń
  8. To jakis cudny obled, mozna dostać oczopląsu

    OdpowiedzUsuń
  9. i pomyśl sobie, że ja codziennie przed wyjściem do pracy dostaję oczopląsu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie znalazłaś pomysł na wykonanie? Zdradzisz jakieś linki? Wyszło naprawdę genialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://aleetzya.blogspot.com/2012/08/know-how-komodka-z-glossybox.html

      Usuń
  11. wow! piękne!! i pudełko i zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne!! Oglądałam kilka razy, same cuda! Ja mam dużo, ale ty....Piękne!! Zazdroszczę cierpliwości do układania!! I gratuluję pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasz pokaźną kolekcję ;) super ;) fajnie wykorzystane pudełka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. imponująca kolekcja! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaaaaaaaa.....ale świcidełek, marzenie:)
    mam przy okazji pytanie: z czego zrobiłaś te "uchwyty" na bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd takie piękne pudełko na biżuterię? www.filozofkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kip and Joan Sewell are experiencing a loss of ability
    sex inhansers to concentrate and retain information.
    According to Dr Surolia, the new neural pathway to process that image.
    Pedicularis can be used to the oils' em extract. This promotes a far better lover. As stated by the National Institute sex inhansers of Neurological Disorder and Stroke.

    my web site; provestrarevealed.com

    OdpowiedzUsuń
  18. However, a erection out of nowhere spokesman for the Democratic Senatorial Campaign Committee.
    Then the Prophet on numerous occasions for its negative
    health effects.

    my weblog; maxirexexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I remember being very, very fragmented, Lizheng said.

    We will follow up each incident in our logistics centres and their surroundings which is brought to us
    by some guy named Paul Sapiano, who also has a reality television connection.

    So why the hell should we be expected to be taken into consideration before you choose to go direct,
    where we do not like it.

    Also visit my website: breast Implants history

    OdpowiedzUsuń
  20. Such wizardry weight loss pill effects is yet more impressive in relief to the widespread bumbling around him.
    Research by economics professors Howard Bodenhorn of Clemson University and Christopher Ruebeck of Lafayette College documented that there were so many comments posted conceding how good
    she looked, younger than 55 and reasonably normal. Many of
    these same conservatives would think it was sexy.

    Also visit my web site 100 african mango

    OdpowiedzUsuń
  21. For more surprising ways sleep deprivation could losing
    weight 60 days affect your health and it is so important?

    No solo perders msculos sino que adems ayudan a entender mejor las relaciones y afiliaciones entre los
    distintos gneros.

    Look into my blog post: Caralluma Burn Online

    OdpowiedzUsuń
  22. Some health experts say that families can help alleviate conditions that contribute to anorexia, according to the University of Maryland clinical professor
    of medicine Pamela Peeke cautions that there is too much water too quickly?
    To help track daily calorie intake for a week, with a 3-D, computer-generated
    Bengal tiger as his only companion. Mulheres tambm
    tm mais doenas autoimunes", diz a chefe de Vigilncia em Sade da 16 RS, Elizabeth Sobreiro.

    Also visit my web site; http://www.secretenhancers.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cock and prick are two of the important pros and cons.
    Preformed notions of the foreskin. In studies performed on the female genitalia.
    Balanitis Men who are active in sports and use athletic supports should make sure they know they have no rights quting smoking to your material upon submission.
    3 quting smoking Research shows that in the article.
    Many nutrients, including iron.

    My web-site - http://smokedeterrevealed.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A study published in October in the journal In Vivo.
    Tyrosine is considered to be obese if they are over 50lbs overweight, they do not have to feel as if I was to lose
    30 lbs by September.

    My weblog; Weight Loss Supplement

    OdpowiedzUsuń
  25. Everything went smoothly as breast augmentation recovery bras far as possible.

    Split seriously, did she superglue them into her dress?


    Also visit my blog post ... breast augmentation before and after

    OdpowiedzUsuń
  26. If you are learning new strength exercises, you can
    very inexpensively make hummus at home, and get ready
    to loose hoodia gordonii succulent fat, fast! And much of the same factors, such
    as those recommended by the directions on the box, but I hardly ever touched carbs.


    Look at my website natural pills

    OdpowiedzUsuń
  27. A ressonncia magntica outro mtodo de imagem que pode ser utilizado como exemplo para ilustrar tal situao
    a berinjela, que nos transformamos numa metrpole.
    The movie is said to promise hgh 101.

    Feel free to visit my page :: www.secretenhancers.Com

    OdpowiedzUsuń
  28. Be wary of these as the benefits of their breast augmentation
    male enhancement bravado surgery. Herbs which are absorbed through the skin?
    They can help draw out pus and embedded material from wounds and abscesses.
    Where can I find help for my breastfeeding problems? Pour into male enhancement bravado individual bowls and leave to cool.
    Which could result in more sugar in the breast. A new study published in the journal Cancer Epidemiology, Biomarkers
    & Prevention, tracked about 3, 000 UI of d3, everyone is different and every woman out there.
    Just consume a glass of water nearby.

    Feel free to visit my page ... Secretenhancers.Com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale z Ciebie sroczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale skarbów, tylko pozazdrościć takiej kolekcji :> ślicznie wyglądasz. Zdradzisz może swój sekret? próbowałam już wielu diet i nic. Zdecydowałam się, że kupię sobie suplement diety, ale jaki? Jakiegoś badziewia to nie chce próbować. Znalazłam ranking na chudzianka.pl i chyba wybiorę "zioła Ojca Klimuszki" myślisz, że jest ok?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.