Zielone powietrze

  Przyznam szczerze, że od niedawna pokochałam kolor zielony niemal we wszystkich jego odcieniach (zwłaszcza turkusowy i szmaragdowy). Ten wełniany płaszcz kupiłam 4 lata temu w Zarze na przecenie za 119 zł. Służył mi wyśmienicie w ostatnich miesiącach mojej ciąży jako ciepły namiot. Jest wyjątkowo wygodny w noszeniu. Musiałam go jednak ostatnio "podrasować" golarką do ubrań i teraz jest jak nowy. Lubię takie ponadczasowe ubrania. 


 

 

 











 
 zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Zara %
pants/spodnie-Promod %
sweater-TkMaxx %
bag/torba-Perfois %
shoes/buty-Stradivarius








11 komentarze:

  1. kraciasty płaszcz jest obłędny :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oprócz płaszcza - cudeńko z tkmaxx mnie rozbroiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny plaszcz i torba:-) super stylizacja jak zwykle zreszta:-)!!!Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i zgadzam się, ona zawsze będzie na czasie:)... Całość bardzo mi sie podoba, masz super sweterek pod płaszczykiem:)

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja uwielbiam turkusik :)
    A Twój płaszczyk jest śliczny ajjj chętnie bym taki widziałąw swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, ten płaszcz jest ponadczasowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz super, myśle ze za kolejne 4 lata wciaz bedzie modny:)
    no i torebka, uwielbiam ja!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten płaszcz, a do tego ciekawe buty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna stylizacja:)
    płaszcz oraz sweter MEGA:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna krata, no i te kolory.
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.