Miłość pachnie różami


  Przeglądam regularnie polskie blogi i  jedna rzecz mnie bardzo razi-brak oryginalności. Na większości blogów widzę te same torby w różnych wersjach kolorystycznych, te same szpilki z Zary, takie same płaszcze zakupione w różnych sklepach sieciowych i internetowych. Wzorując się na innych blogerkach nie kopiujmy całych zestawów ale niech to będzie "wariacja na temat" a nie dosłowne odtworzenie całego stroju łącznie z dodatkami."Każda" blogerka chce mieć t-shirt z napisem CELINE Paris do tego łańcuchowy naszyjnik i skórzaną ramoneskę. Ja się pytam: po co??? Inspirujmy się innymi blogami ale nie "zrzynajmy" dosłownie pomysłu. Uważam że, fajnie jest jak coś kombinujemy, wymyślamy łącząc nietypowo ubrania, dodajemy coś od siebie. Takie zestawy mają to "coś" i mogą być inspirujące dla innych.  Ile razy możemy oglądać takie same zestawy na różnych blogach? Pięć, dziesięć, dwadzieścia razy? Wszystkie stylizacje są bardzo poprawne i bardzo nudne. Nienawidzę być ubrana jak pół miasta. Kocham oryginalne torebki i ciekawą biżuterię. Lubię nieoczywiste zestawienia.
  Nie lubię sklepów internetowych ponieważ, po pierwsze to jak kupowanie kota w worku. Ubranie trzeba zmierzyć i ocenić czy dobrze wygląda na figurze. Ja nie mam wymiarów modelki i nie wszystko dobrze na mnie leży. Po drugie wiele sklepów internetowych z ubraniami sprzedaje te same rzeczy, stąd taki zalew jednakowych ubrań na blogach. Nie wiem dlaczego dziewczyny chcą wyglądać tak samo. W modzie nie chodzi o to by ładnie się ubrać i wpasować w trendy ale by się nią bawić i dopasować ją do swojego temperamentu, charakteru. Wiem również, że moda jest odtwórcza ale gdzieś są granice. Jak widzę  na trzecim blogu z rzędu  taki sam płaszcz (a bardzo mi się podoba) to już go nie kupię. Gdy zdarzy się, że już mam dość popularną część garderoby (kupiłam przed wielkim szałem) to staram się zestawiać daną rzecz  zupełnie inaczej. Ja buduję swój styl od paru lat choć zmienia się on z wiekiem. Teraz bardziej wiem co mi się podoba a co nie. Życzę sobie i innym trochę więcej fantazji i odwagi w eksperymentowaniu. 

   Dzisiejszą stylizację zbudowałam wokół pastelowej koszuli w kwiaty zakupionej w outlecie. Latem będę ją zestawiać ze spodniami w pastelowych kolorach. Koszulę otula szary płaszcz z pull&Bear i ciemnoszare woskowane spodnie z Zary. Całość ożywiłam różowymi oxfordkami (kupiłam je w lokalnym sklepie w Kołobrzegu za 49 zł) i piękną torebką wyszywaną koralikami (kupiłam ją na ostatnim etapie wyprzedaży w Accessorize za 25 zł-cena pierwotna to 169 zł.



 

























 


 
 zdjęcia by Kris

coat/płaszcz-Pull&Bear %
shirt/koszula/Vila (outlet)
pants/spodnie-Zara %
bag/torba-Accessorize %
shoes/buty-no name
earrings-H&M



17 komentarze:

  1. płaszcz, koszula, torebeczka i buty piękne :) do tego bardzo dobry tekst. ja już mało blogów przeglądam na codzień, bo jak dla mnie to na większości z nich nie ma możliwości znalezienia inspiracji i właśnie, ciągle pojawiają się takie same rzeczy. w związku z tym mojego bloga prowadzę na swój, inny sposób (mam nadzieję przynajmniej i staram się ;)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedziłam Twojego bloga, bardzo klimatyczny i oryginalny, trzymam kciuki

      Usuń
  2. Wszystko "kupuję" za wyjątkiem butów - nie lubię takich na grubej prostej podeszwie, trochę "ortopedycznie" się prezentują.

    Co do blogów - ja chyba zupełnie na czasie nie jestem. Nie wiem o co chodzi z t-shirtem i łańcuchowym naszyjnikiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wkurza to, że chcę czegoś od miesięcy, a nawet roku, a jak już to znajdę to jest na co drugim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  4. to co napisałaś na temat blogów, to chyba prawda. Wiem, że jedna rzecz może wzbudzić silne emocje pożądania u wielu dziewczyn, w tym i u mnie ;) sęk w tym, by ukazać indywidualne spojrzenie na dane cudo. Rozumiem jednak, że niektórzy nie posiadają na tyle twórczego umysłu, by samemu przekształcić zestaw swoich marzeń. I to też jest ok. Ale zupełnie nie rozumiem wtedy uwielbienia wobec tych osób...

    dokładnie takiej bluzki szukam! genialnie dobrałaś trampki! jak dla mnie oryginalna, intrygująca i gustowna całość ;)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję za fajny komentarz, pozdrawiam Cię

      Usuń
  5. Patrycja:-)
    swietna ocena blogerskiej rzeczywistosci:-)!!! oczywiscie, nie generalizujac sa dziewczyny i blogi , ktore pokazuja rzeczywiscie 'SWOJ' styl i Ty dla mnie bezsprzecznie jestes wlasnie kims takim :-) bardzo lubie tu zagladac bo wszystko jest takie jakie ma byc i to jestes Ty:-) wiesz jak postawic przyslowiowa kropke nad 'i' w swoich stylizacjach!!! Oby tak dalej:-) i pisz wiecej bo fajnie sie Ciebie czyta:-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba najmilszy komentarz jaki kiedykolwiek został napisany, bardzo Ci dziękuję. Postaram się pisać więcej . Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Masz sporo racji. Często w danym czasie podoba się wielu osobą dana rzecz, z tym, że każda dziewczyna powinna pokazać ją na swój indywidualny sposób. Ja staram się wybierać z obowiązujących trendów - które oczywiście śledzę, jak to kobieta - to co faktycznie mi się podoba i w czym się będę dobrze czuła. Czasami na kimś coś wygląda świetnie, jednak wiem, że do mnie to nie pasuję, np. legginsy w czarno-białe paski.
    Również uwielbiam oryginalne torebki, dlatego Twoja od razu przykuła moją uwagę :))
    ps. gratuluję publikacji na Zeberce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ale to była odważna decyzja z tą publikacją ponieważ tam nie zostawiają na człowieku suchej nitki :)

      Usuń
  7. Cześć! :-) Trafiłam do Ciebie z Zeberki, nie chciało mi się tam logować do swojego konta, więc wyrażę swoją opinię tutaj: wyglądasz rewelacyjnie! Inaczej niż większość i o to chodzi! Dlatego tak bardzo zirytowały mnie opinie na tamtym portalu, bo zaczęto krytykować brak szpilek, krótszej kurtki itd., a przecież ich założenie spowodowałoby, że wyglądałabyś jak kopia kopii :-) Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga :-) Pozdrawiam, Izabela :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Rzeczywiście ciężko trafić w gust "zeberkowych" użytkowników. Ja nie lubię wyglądać tak jak wszyscy i nie lubię "oczywistych " stylizacji. Bardzo doceniam takie osoby jak Ty, które to widzą i którym się podoba moje spojrzenie na modę. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  8. Piękny płaszcz! Przemycasz trochę świeżości kolorami i obyś wywołała wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.