Nowości Wiosna 2013

  Przedstawiam Wam moje garderobiane nowości zebrane z paru miesięcy. Te zakupy robiłam pod kątem zbliżającego się sezonu wiosna-lato 2013. Część ubrań kupiłam jeszcze na sam koniec wyprzedaży, część pochodzi z second handu. Jeśli chodzi o już wszechobecny czarno-biały trend to postanowiłam, że kupię sobie tylko jedną rzecz w tym nurcie i postawiłam na zwykły, bawełniany t-shirt w pasy ze sklepu  Pull&Bear. Z okazji Dnia Kobiet sklep internetowy  oferował zakupy ze zniżką 20%. Skorzystałam podwójnie i dobrałam sobie jeszcze czarne sneakersy. Są super wygodne i bardzo uniwersalne. 
Muszę się pochwalić również moimi szpileczkami z Zary. Są cudowne a nogi w nich wyglądają bajecznie.  To nowość w mojej szafie. Są na  niskim obcasie i wbrew pozorom są wygodne. 

koszula wiosna 2013



Te wszystkie koszule kupiłam w second handzie. Są w bardzo dobrym stanie i dobrych firm. Łącznie zapłaciłam za nie 35 zł.



 Tę cudowną torebeczkę kupiłam już na finalnej wyprzedaży w Accessorize i zapłaciłam za nią 25 zł (cena pierwotna 179 zł). Poniżej kolczyki w cenie 8 zł.


 A tę podróżną torbę kupiłam również w Accessorize. Ma niesamowity wzór. Jest lekka i pakowna. Przeceniona z 299zł na 69 zł.



 Te szorty kupiłam już w ostatnich dniach wyprzedaży w Zarze. Czarne, dość eleganckie na wieczór i białe w kwiaty na dzień. Już czekam na wakacje :)




 Do tej spódnicy podchodziłam parę razy i udało mi się ją dorwać na sam koniec przecenioną z 199 zł na 59 zł. Ma śliczny fason i bardzo ładnie się układa. Idealnie wpasowuje się w trend wielkich falban.


 A to już łup z second handu. Czarna ołówkowa spódnica przeszywana pasami z przezroczystą siateczką. Moim zdaniem rewelacyjna z rewelacyjną ceną 12 zł.



 No i moje ukochane sneakersy z Pull&Bear.



T-shirt z rękawem 3/4 w szerokie czarno-białe pasy z Pull&Bear.


Na sam koniec wisienka na torcie-czarne szpilki z asymetrycznym przodem z Zary.

zdjęcia by Pata



16 komentarze:

  1. o nazbierało się tego "trochę":) świetne ciuszki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudne - zawsze zachwycają mnie ciuszki z sh i tym razem też tak jest :)
    Świetne sneakersy i torby... każdy z Twoich łupów ma coś w sobie :)
    Czekam teraz na stylizacje z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och dzięki Aga, czekam tylko aż lepiej się poczuję i mąż wyzdrowieje i ruszam w miasto na zdjęcia :)

      Usuń
  3. czuć powiew świeżości w Twojej szafie. ;) świetne te koszule! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ołówkowa spódnica super! ja nigdy nie mogę czegoś konkretnego znaleźć w sh;/
    no i buty z Zary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, ta torba podróżna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieska koszula jest świetna! :)

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne! spódniczka ołówkowa z przezroczystymi pasami i niebieska koszula to moje ulubione rzeczy z twoich zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam dzisiaj w C&A i widziałam identyczną koszulę jak ta niebieska tylko w różnych kolorach :)

      Usuń
  8. wow super, musze do mojego SH zagladnać, najbardziej podobaja mi sie koszule i szorty!!!!!!! chce je wszystkie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam koszule bo kosztują niewiele a bardzo odświeżają szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.