Paski Moro

   Uwielbiam moją wełnianą kurtkę z wyprzedaży jaką udało mi się upolować w Zarze. Jest ciekawa i niebanalna. Przełamuje każdą stylizację. Pasuje zarówno do sukienek, spódnic i spodni. Jest ciepła i wygodna. Postanowiłam połączyć ją z t-shirtem w paski i ciekawym naszyjnikiem. Żeby nie było nudno założyłam równie wygodne buty sneakersy. I gotowa luźna stylizacja na weekend.

   Ponieważ aura nie jest sprzyjająca polecam pomarzyć o lecie i wakacjach. To pomaga mi przetrwać przedłużającą się zimę i śnieg. Wyznaczam sobie nagrody za codzienne dźwiganie obowiązków matki, żony i pracownika. A wizja nagrody dodaje mi skrzydeł i sił na dalszą walkę z życiem. A Wam co pomaga w trudnych chwilach?




















zdjęcia by Kris

jacket/kurtka-Zara%
t-shirt-Pull&Bear %
shoes sneakers/buty-Pull&Bear %
bag/torba-Perfois %
pants/spodnie-Zara%
necklace/naszyjnik-Promod %


4 komentarze:

  1. 2 zdjęcie mega ! i torbę masz śliczną :D
    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego na Święta - zdrowia, nadziei, pozytywnych emocji i w końcu WIOSNY! :)

    Kurtka i sneakersy budzą moją zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz! świetna kurtka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.