Falbany

  Kiedyś nie przepadałam za kolorowymi ubraniami, szafę wypełniały tylko czernie, szarości i beże. Dzisiaj moja szafa pęka od barw. Takie ubrania dodają mi energii i odzwierciedlają mój letni nastrój. Ostatnio buszowałam trochę po sklepach z używaną odzieżą. Muszę przyznać, że coraz fajniejsze ubrania można tam znaleźć. Kupiłam sporo spódniczek na lato, kolorowe sukienki  i trochę ciekawych t-shirtów. Ta fioletowa spódniczka Topshop kupiona jest właśnie w ciucholandzie. Żeby dodać jej więcej mocy założyłam pomarańczowy t-shirt. Całość dopełnia torba  w kolorach ubrania i moje ukochane skórzane lordsy w najmodniejszy (tego sezonu) wężowy wzór. Cieszcie oko kolorami...
















zdjęcia by Kris

skirt/spódnica-Topshop (sh)
t-shirt-Zara
shoes/buty-TkMaxx
bag/torba-Accessorize %

9 komentarze:

  1. W falbanach jest bardzo dziewczęco no i to połączenie kolorów, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo Pati super!:))
    fajne kolorki i spódniczka bajerancka;p

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie delikatnie i kobieco!
    Buziaki!
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica bardzo mi się podoba (nie tylko dlatego, że fioletowy to jeden z moich ulubionych kolorów). Dodatki nieźle dobrane.
    A wiesz, że mam identyczny krzyżyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci ładnie w pomarańczowym:-)
    spodnica i połączenie ciekawe, lubie takie posty, czuć tu luz i oryginalność, ostatnio zbyt wiele blogerek nosi się na jedno kopyto:-\

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie zestaw bardzo ciekawy pod wzgledem kolorystyki i detali! super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.