Fashion Week Poland, Łódź

   Po raz pierwszy miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w Fashion Week Poland. Żałuję, że zawitałam do Łodzi tylko na jeden dzień. Na miejscu przywitał mnie tłum ludzi i fantastyczna atmosfera. Czuję wielki niedosyt. Ale wspaniale było zobaczyć pokazy z bliska, największe wrażenie zrobił na mnie pokaz Michała Szulca i firmy Aryton. Cieszę się również, że spotkałam dużo znajomych osób i poznałam kolejne, ciekawe osobowości. Poniżej krótka fotorelacja z Fashion Soboty. 


















Karolina z Outgoingtaste i Sylwia z Shinysyl















jacket/kurtka-Mango %
skirt/spódnica-Zara %
sweater-Pull&Bear %
shoes/buty-New Look %
bag/torebka-Mohito %

5 komentarze:

  1. świetny wpis, a Ty rewelacyjnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super relacja!:) szkoda ze nie mamy wspolnego zdjecia, to dodalabym do swojej relacji rownież;(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna relacja i fajny blog w ogóle. Pozdrawiam i zapraszam do siebie w odwiedzinki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.