Wąż, cekiny i koraliki

  Myślę, że fajnie jest iść pod prąd i zaskakiwać pozytywnie innych swoim zachowaniem i myśleniem. Nie jest to łatwe i wymaga dystansu do świata i do siebie. Ale wysiłek się opłaca. Życie płata figle i ważne jest jak odbieramy nowe sytuacje, które nam się przytrafiają. Ja staram się szukać tylko pozytywów. Może to naiwne ale chyba to mój sposób na problemy, które napotykam w życiu. Wierzę, że będzie dobrze. Uśmiech i pozytywne myślenie jest zaraźliwe i fajnie jak wokół nas również mamy osoby o optymistycznym nastawieniu do życia. Szkoda tylko, że zbyt wiele osób jest zapatrzonych w smutną stronę swojego życia.

  Dzisiejsza stylizacja to odzwierciedlenie moich myśli. Jasna i świeża.



















zdjęcia by Kris

coat/płaszcz- vintage
skirt/spódnica-vintage
blouse-Pull&Bear %
shoes/buty-H&M %
brancelet/bransoletka-K&Trend

10 komentarze:

  1. zgadzam się z Tobą w 100%.. ale jest ciężko niestety :(

    co do stylizacji wyglądasz na prawde świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczne podejście - optymizm jest w stanie utrzymać nas na powierzchni, podczas gdy wszyscy toną w problemach... dla mnie to proste!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i bardzo oryginalne połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza superrr, żałuje, że nie mam tu w UK Pull&Bear oraz innych fajnych sklepow, w ktorych ubieralam sie bedac w Polsce..;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza świetna! Fajnie to wszystko razem połączyłaś:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.