Zielony spacer

   Tak bardzo cieszy mnie zieleń liści na drzewach i krzewach. Kocham ten czas kiedy kwitną bzy i świat staje się piękny. Nawet małe przeciwności losu nie są w stanie zepsuć mi humoru. Tak jest i teraz. Pomimo tego, że zostałam bez pracy jestem pełna pozytywnej energii. Może to dzięki Wam mam tyle siły. Dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga i towarzyszycie mi w rozwijaniu moich pasji. Wierzę, że teraz czeka mnie coś dobrego. 



















 zdjęcia by Kris

sweater-Reserved %
silk skirt/jedwabna spódnica-Comptoir des Cotonniers (sh)
shoes/buty-Asos %
bag/torba-Zara %
brancelets/bransoletki; rings-River Island, Accessorize



18 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz :) tak wiosennie i świeżo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne foty<3 cudowny kolorek spodniczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a spódnica to świeży łup z ciucholandu i na żywo jeszcze ładniejsza :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia!! Super kolorystyka! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny sweterek i połączenie kolorów. widać, że masz świetne wyczucie stylu.

    pozdrawiam,
    www.zabic-garsonke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie bardzo w moim stylu ! :)

    Zapraszam do mnie na giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz! wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, spódniczki zazdroszczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tego typu sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeża i lekka :D Pani wiosna w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw i cudne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie mnie przekonałaś, że powinnam się zaopatrzyć w nowy niebieski lakier do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja, taka z wiosenną energią
    pozdrawiam
    http://mojesizeplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, bardzo wiosennie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię takie wygodne połączenia sweterków ze spódnicami, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.