Czarne cętki

    Po krótkim urlopie wracam do Was pełna entuzjazmu i energii. Moje oczy nasyciły się kolorami soczystej zieleni i błękitu tureckiego morza. Szkoda tylko, że ten czas odpoczynku, na który tak długo czekam mija tak szybko...Ale było cudownie. Nareszcie miałam czas dla siebie, na czytanie książek, pływanie, spacery i amory ;)
   W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam ponownie jeansy typu boyfriend. Pomimo tego, że nie posiadam idealnej figury do tego typu spodni to muszę przyznać, że świetnie się w nich czuję. Są bardzo wygodne i dodają nieco nonszalancji eleganckiej czerwono-czarnej marynarce ( dość świeży łup z ciucholandu) i czarnym szpilkom. Myślę, że nie skończy się na jednej parze :) 
Główne skrzypce w stylizacji gra marynarka dlatego zdecydowałam się na gładki czarny top i czerwoną (vintage) kopertówkę z szafy mojej mamy. Nie miałam pomysłu na fryzurę więc w pośpiechu zrobiłam warkocz . Do tego ciężka i prosta, w kolorze złota biżuteria i skórzany pasek z metalowymi obręczami z H&M.















zdjęcia by Kris

jacket/marynarka-New Look (sh)
jeans-Zara
t-shirt-New Yorker %
shoes/buty-Zara
belt/pasek-H&M %
rings/pierścionki-H&M, River Island
brancelets-River Island, Accessorize
bag.torebka-vintage




16 komentarze:

  1. Czadowo! Częściej w takich butach proszę o posty wyglądasz super sexi!
    Buziaki!
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati dałaś czadu z tą stylizacja!:)

    marynarka wymiata!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!!Martnarka,spodnie ,buty, pierścionki ajjjj nie mogę się nagapić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pati nie mogłam się doczekać kolejnego wpisu...
    Jak zwykle wszystko perfekcyjnie dopracowałaś, marynarka - jak dla mnie bomba!!!
    Nie chcę być złośliwa, ale te szpilki nie bardzo pasują do twoich stóp (widać haluksy), ja widziałabym tu raczej zwykłe, klasyczne szpilki lub ewentualnie platformy. BRAWA ZA POMYSŁ, wierna czytelniczka Ewa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za komentarz, może i masz rację z tymi szpilkami ale te są na tyle wygodne, że nie uwierają mnie w kostki i dlatego je kupiłam. Mam wielki kłopot z butami na obcasie i dlatego nie przejmuję się za bardzo tym jak wyglądają- ważne że są na tyle wygodne, że mogę je czasem włożyć. Nie jesteś złośliwa :)
      Pozdrawiam serdecznie,
      Pata

      Usuń
  5. bardzo fajny żakiecik <3 super stylizacja !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zagwizdałam z zachwytu :) mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne dodatki i szpilki ;) super fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w tej fryzurce :) zestaw bardzo w moim stylu! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stworzyłaś bardzo fajny zestaw !!! śliczny żakiet <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.