Afryka dzika...

  Od jakiegoś czasu zaczęły mnie fascynować połączenia różnych wzorów w jednej stylizacji i uważam to za wyższą szkołę jazdy. Nie jest to prosta sprawa ale jakże efektowna i oryginalna. Bazą dzisiejszego look'u  jest czarno-biały motyw w postaci t-shirtu w paski i butów w panterkowo-dalmatyńczykowy wzór ale wszystko pozostało w jednej tonacji. Dla przełamania całości założyłam kolorowe szorty w aztecki wzór, na którym również są czarno-białe wzorki. Fajnym akcentem jest żółta torba i biżuteria w kolorze szortów.
Podoba Wam się moje zestawienie? Lubicie miksować różne motywy w ubraniach?























zdjęcia by Kris

shorts-River Island (sh)
t-shirt-Pull&Bear %
shoes/buty-Zara %
ag-Mohito %
brancelets, rings/bransoletki, pierścionki-Accessorize %

15 komentarze:

  1. super Ci to wyszło !!! śliczne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miksowanie wzorów to już wyższa szkoła jazdy, a Tobie się to udało. Bardzo mi się podoba takie zestawienie i to, że nie jesteś przytłoczona ani ciężką fryzurą ani ciężkim makijażem. Uwielbiam łączenie różnych wzorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. uuuu, jaka zdobycz z sh!
    Odważna, świetnie skomponowana propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dzięki a szorty są rzeczywiście świetne :)

      Usuń
  4. jak Cię uwielbiam tam mi się ta stylizacja nie podoba;/ a niestety lubie Cię bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu, może następna Ci przypadnie do gustu :)

      Usuń
  5. Fajny, stylowy look! Bardzo ładnie wyglądasz, idealnie zmiksowałaś różne printy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Asiu jeszcze widziałam w sklepach stacjonarnych, teraz są za 129 zł :)

      Usuń
  7. Nie wiem czy sama tak bym się ubrała.... ale na tobie "dzika Afryka" wygląda rewelacyjnie. Wielkie brawa za subtelny, ale perfekcyjny makijaż i fryzurę!!!
    Dla mnie jesteś niezgłębioną kopalnią pomysłów i zródłem inspiracji:) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! :) To, te słynnne spodenki z River Island? są boskie :)

    Napiszę jak moja poprzedniczka, jesteś dla mnie źródłem inspiracji i obiecuję tutaj zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Edyta, postaram się o niewyczerpaną moc tego źródła :)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.