Boho Style

  Bardzo lubię styl boho. Daje mi namiastkę wolności i przywodzi na myśl wakacyjny i wolny od trosk czas. Czarną wygodną sukienkę H&M (ciucholand) przepasałam bordowym paskiem. Do takiej bazy zakładamy na szyję kolorowe naszyjniki bądź bransoletki. Ja dodatkowo założyłam kolczyki-piórka. Kolorowa, wyszywana torba-worek z Accessorize świetnie dopełnia ten look. Nie mogło zabraknąć sandałków w orientalnym stylu. W takim stroju można spędzić leniwą sobotę ze znajomymi lub udać się na letni koncert. 

























zdjęcia by Kris

dress/sukienka-H&M (sh)
shoes/buty-Zara %
bag and necklaces/torba i naszyjniki-Accessorize
belt/pasek-Perfois %
hat/kapelusz-sh
scarf/szalik-vintage
glasses/okulary-C&A

11 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się całe zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) kapelusz mnie nie przekonuje bo filce latem omijam, ale pomysł z dodaniem apaszki pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pati nie przestajesz mnie zaskakiwać i zastanawiam się nawet, czy będzie coś co założysz na siebie i nie będzie mi się podobało???
    Świetnie ci w tym stylu, perfekcyjnie dobrane okulary, sandały i plecaczek są naprawdę urocze!!!
    Nic tylko patrzeć, podziwiać i naśladować!!!"Ewa"

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw<3
    +uwielbiam boho!xD

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wszystko zestawiłaś:D ładnie wyglądasz:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! :) uwielbiam sukienki maksi, jedynie klapki mi tylko nie przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozwolisz,że zgapię od Ciebie ten woreczek i uszyję sobie podobny?
    oczu nie mogę od niego oderwać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.