Kolor Pomarańczowy i Sportowe Buty

  Jeśli chodzi o kolory nadchodzącej jesieni to pomarańcz pojawia się w kolekcji jesień-zima 2013/2014 m.in u Issey Miyake, Sonia by Sonia Rykiel, Tom Ford, Michael Kors and John Rocha czy Deni Cler. Najlepiej jak to będzie nasycony odcień koloru pomarańczowego jako element garderoby lub akcent w dodatkach. Pięknie ożywia cerę i nadaje energii całej sylwetce. 
  Dzisiaj główną rolę w stylizacji grają sportowe kolorowe buty ( hit sezonu, zakładamy je nawet do sukienek) i haftowana w orientalny wzór kurteczka/marynarka.



















zdjęcia by Kris

blazer-Zara %
t-shirt-sh
bag/torba-Accessorize %
jeans-Zara 
shoes-Zara %
brancelets, rings/bransoletki i pierścionki-Accessorize %

15 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw. Żakiet i buty ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię pomarańczowy, ciekawe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wykombinowałaś!
    Buty i żakiet są mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna marynarka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanka łączenia sportowych butów zakładanych do wszystkiego, ale Twoja propozycja do mnie przemawia:) wyglądasz super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw...żakiet jest piękny (czy jest jeszcze dostępny w Zarze?)
    Drugie zdjęcie - mistrzostwo świata!!!
    Pati pamiętaj następnym razem o usunięciu metek lub ich lepszym schowaniu...nie wygląda to estetycznie i psuje jakże rewelacyjny efekt. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć, wydaje mi się, że już go niestety nigdzie nie ma :)
      pozdrawiam,

      Usuń
  7. Pomarańcz sprawia, że cały ubiór jest taki 'wesoły', super zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, bardzo ciekawy zestaw :) taki niespotykany :) Żakiet i buty skradły moje serce :)
    Śliczną jesteś kobietką i makijaż też super, jeden z moich ulubionych :)

    Muszę przyznać, że na Twojego bloga wpadłam dosyć niedawno i będę musiała nadrobić wcześniejsze notki :) Bardzo mnie zainspirował jak do tej pory Twój blog i będę tu zaglądać cześciej! :)

    zapraszam do mnie: http://mangora23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.