Pokaz Gosia Baczyńska I FEEL LOVE

27 czerwca miałam wielką przyjemność uczestniczyć w pokazie najnowszej kolekcji Gosi Baczyńskiej I FEEL LOVE. W pięknej scenerii rodem z lat 80 mogliśmy podziwiać bardzo elektryczną i szaloną w kolorach, fasonach i materiałach kolekcję. Dużo koronek, błysku i  przezroczystości w futurystycznym wydaniu. Bardzo różnorodne i ciekawe projekty.














 zdjęcia by fleszstyle.pl







zdjęcia by polki.pl




pants/spodnie-Promod %
blouse and sweater/bluzka i sweter-sh
bag/torba-sh


A After Party  po pokazie spędziłam z Paris z Classic or Cool, Adamem z Fashionable Innovations


i z Iwoną z DeLaFashiva





6 komentarze:

  1. Świetny pokaz, ogromnie zazdroszczę.. Chętnie obejrzałabym te kreacje na żywo.. ;)
    Całuję, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak żałuję, że nie poszłam ... choć wieczorynkę miałam miłą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę! super, że mogłaś uczestniczyć w tym pokazie! totalnie urzekła mnie niebieska suknia na drugim od góry zdjęciu!!!;)

    Jako, że obserwatorzy znikają zapraszam na mój facebooku i bloglovin:) Oczywiście odwdzięczę się za polubienie :)
    https://www.facebook.com/CollectionOfHours?fref=ts
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4494883

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.