Śliwka w kompot

  Witam Was dość letnią stylizacją. Kocham boyfriendy od niedawna ale to już wiecie. Bardzo łatwo do nich dobrać górę. Każda elegancka bluzka zestawiona z tymi jeansami sprawi, że stylizacja będzie miała "charakter". Ja zdecydowałam się na bluzkę z ciucholandu w kolorze śliwkowym (doskonały kolor dla blondynek) z piękną górą z gipiury. Żeby całość nie miała sportowego charakteru założyłam wrzosowe czółenka. "Miętowa" torebka fajnie kontrastuje z śliwkowym odcieniem góry. Nie mogło zabraknąć biżuterii. Kolorystycznie pasujące bransoletki i dużo "obrączkowych" pierścionków. 






















zdjęcia by Kris

jeans-Zara
blouse-AxParis (sh)
bag/torebka-Mohito
shoes/buty-Dorothy Perkins %
brancelets, rings-Accessorize %





14 komentarze:

  1. Piękny ten śliwkowy kolor, fajnie też pasują te jaśniejsze buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bluzka... i kolor i fason, a całość pięknie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :) buty i kolor paznokci - rewelacyjnie komponuje się z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenie kolorów! cały zestaw jest bardzo fajny, a ty ślicznie w nim wyglądasz ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory <3 ślicznie wyglądasz Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Pati!:)

    a jakie masz bucki śliczne!:)

    cudo!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenia kolorystyczne jak zwykle powalają mnie na kolana!!!
    W takim zestawie prezentujesz się rewelacyjnie...wyglądasz jakby ubyło ci przynajmniej 10 lat!!! Buty nawet na niewielkim obcasie nadają sylwetce lekkości a ich kolor jest...nieziemski
    Możesz podać mi cenę tej ślicznej torebeczki?
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ewo, torebeczkę dostałam w prezencie ale po przecenie wiem, że kosztowała koło 40 zł :)

      Usuń
    2. Dziękuję

      Usuń
  8. Bluzka piękna :) fajne połączenie ze spodniami! wyglądasz świetnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look- stylowy i na luzie, ideał!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w fiolecie! bluzka wspaniała!

    xx
    E.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość wygląda bardzo ciekawie i chyba po raz pierwszy widzę połączenie fioletu z kolorem morskim :) bardzo pomysłowe, a Tobie w fiolecie jest bardzooo do twarzy :) Ja też ostatnio polubiłam boyfreindy, do tego ciekawy T-shirt, butki na obcasie, torebka - uwielbiam taki look :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.