Czerwone sandałki

  Na czerwcowym Warsaw Fashion Street 2013 Natalia Jaroszewska przedstawiła swoją kolekcję szarych, dzianinowych sukienek. Obserwowałam ten pokaz z wielką satysfakcją, głównie dlatego, że przypomniałam sobie, że w szafie mam bardzo podobną sukienkę z Mango zakupioną w ciucholandzie za grosze. Dzisiaj prezentuję ją z czerwonymi dodatkami (uważam, że fajnie ożywiają "szary" kolor). Pod sukienkę założyłam górę od kostiumu kąpielowego z H&M, czerwone sandałki i "afrykańską" torebkę z Zary. Jeśli chodzi o biżuterię ograniczyłam się do zegarka i obrączkowych pierścionków w srebrnym kolorze. 














zdjęcia by Kris

dress/sukienka-Mango (sh)
heels/szpilki -Zara %
bikini top/góra od kostiumu kąpielowego-H&M 
bag/torebka-Zara %

13 komentarze:

  1. Sandały są świetnie, ale moja uwagę przyciąga także
    torebka, bo jej kolory są genialne!
    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna sukienka - idealnie wpisuje się w sieprniowe upały. Zachęcam jednak do przeczytania mojego postu http://keepfitandbebeauty.blogspot.com/2013/07/malinowy-scrub-do-stop.html , gdyż wydaje mi się, iż masz problem ze stopami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kiecka! Dobrze, że wybrałaś czerwone dodatki... Szary z czerwienią tworzy rewelacyjny duet;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buciki <3 a Ty wyglądasz świetnie !!!! buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :)o dziwo ja też mam w swojej szafie szarą sukienkę z H&M i jakoś nie miałam na nią pomysłu :( ale teraz dzięki Twojemu postowi już wiem z jakimi dodatkami mogę ją skomponować :)

    A Ty oczywiście prezentujesz się kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki są rewelacyjne, a ich kolor piękny!!! Pati, jaki ty nosisz rozmiar, odpowiedz jeżeli możesz?
    Mam figurę podobną do twojej, tylko większy biust niestety. Trudno mi czasami skompletować garderobę, a tobie zawsze to się udaje....zazdroszczę/ Ewa
    Torebka....piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, waga bardzo mi skacze ale ogólnie góra 36/38 a dół 40. Nie jest mi łatwo dobrać garderobę do mojej większej pupy a jak na złość nie mogę specjalnie nosić szpilek i butów na obcasie. Bywa tak, zwłaszcza zimą, że noszę dół w rozmiarze 42.

      Usuń
    2. Radzisz sobie rewelacyjnie, ja mam zawsze problem jak nie wyglądać wulgarnie w rozmiarze biustu 75F

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.