KONKURS Eva Minge Milano


  Witam Kochani, dzisiaj mam dla Was niespodziankę. Specjalnie z EVA MINGE MILANO przygotowaliśmy dla Was fantastyczny KONKURS. Do wygrania jest sukienka od projektantki z najnowszej kolekcji Eva Minge Milano o wartości 400 zł.

Eva Minge Milano to nowa młodsza siostra marki Eva Minge. Dedykowana kobietom poszukującym inspiracji dla codziennych stylizacji. 

fot. materiały prasowe Moda i Styl
 Evy Minge nie muszę Wam chyba specjalnie przedstawiać. To projektantka, która jest znana nie tylko w Polsce ale i na całym świecie. Od stycznia 2008 dwa razy w roku prezentuje swoje kolekcje obok znanych domów mody jak Christian Dior i Giorgio Armani podczas Tygodnia Mody Haute Couture w Paryżu. We wrześniu 2010 r. wystąpiła jako pierwsza polska projektantka  na Mercedes Benz New York Fashion WeekNa swoim koncie ma pokazy w Berlinie, Moskwie, Wiedniu, Barcelonie, Madrycie, Genewie, Paryżu, Rzymie, Montrealu. 
  Projekty Evy Minge to krawiectwo na wysokim poziomie a jej projekty to symbol luksusu. 
A już dziś macie szansę wygrać sukienkę projektu Evy Minge.


REGULAMIN KONKURSU:
  • Polubić fanpage bloga - PattPuzzle,
  • Polubić fanpage:
  • Udostępnić zdjęcie konkursowe, które znajduje się na fanpage PattPuzzle na swoim facebooku PUBLICZNIE,
  • Odpowiedz na pytanie w komentarzu pod tym postem: JAK POWINNA WYGLĄDAĆ TWOJA WYMARZONA SUKIENKA? i podajcie koniecznie swój adres mailowy potrzebny do powiadomienia o wygranej.

Konkurs trwa od dziś do 19 sierpnia, do godziny 12.00. Wygra najciekawsza odpowiedź. Liczę na wasze pomysły.
Ogłoszenie konkursu 19 sierpnia o godzinie 20.00.

WYNIKI KONKURSU

Sukienka Evy Minge trafia w ręce 
Pani Aleksandry Greszczeszyn(szymusiowa@gmail.com). 
Serdecznie gratuluję.

Ponieważ wiele odpowiedzi było świetnych i oryginalnych a wybór jednej wypowiedzi niezwykle trudny postanowiłam przyznać nagrodę pocieszenia, sól morską do włosów TONI&GUY,  
Pani Sylvi (sylviaaa100@interia.pl).

56 komentarze:

  1. Ja już posiadam wymarzoną sukienkę. Jest dziewczęca, kobieca, zdecydowana, ostra a zarazem księżniczkowa. Jedyne co w niej bym zmieniła to dodała więcej cekinów.

    Można ją zobaczyć tutaj;
    http://1.bp.blogspot.com/-FZvx-lJAsJQ/URtfY2HP73I/AAAAAAAAKfc/0_kCE7qU1_g/s1600/379181_425041534242897_1158233210_n.jpg

    kamila29091@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wymarzona sukienka powinna być wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju - tak jak ja :)
    monika331@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. szyłam dzisiaj sukienkę w groszki.
    Wygląda pięknie, tak jak z żurnala.
    Tło granatowe w białe kropeczki
    A powiewnością, to wprost zniewala.

    Głęboki dekolt w kołnierzyk spięty
    Wdzięcznie mą szyję bielą opływa.
    Króciutki rękaw w formie kimona
    Górną część ramion ledwo przykrywa.

    W talii ma pasek z bielutką sprzączką,
    Nad którym góra jest lekko wdana,
    Spódnica w trapez z małą falbanką,
    Sięga nie dalej niż do kolana.

    Dziś taki ubiór nie jest na czasie.
    Dyktator mody dżins preferuje,
    Lecz ja niestety nie w żadnych spodniach,
    Tylko w sukienkach dobrze się czuję.

    Mieszanie stylów, płci i zachowań
    Zwykle w naturze chaos wprowadza.
    Zaciera funkcje, niszczy granice
    I społeczeństwa z wewnątrz rozsadza.

    Jestem chirurgiem. Mam męski zawód,
    Jednak nie muszę panów małpować.
    Ostentacyjnie noszę sukienki,
    By swą kobiecość manifestować.

    Bo gładkie lico i trochę seksu
    Wcale „blondynki” w nikim nie zdradza,
    A suknia w groszki i but na szpilce
    Także w karierze mi nie przeszkadza.

    Czasami płaczę, gdy coś mnie wzruszy,
    Lecz to nie dowód żadnej słabości,
    Gdy trzeba, jestem twarda jak marmur
    Nie tracąc przy tym swej wrażliwości.
    smerfetkaa1@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kopia z :

      http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

      http://wiersze.kobieta.pl/wiersze/sukienka-groszki-212652


      jak można tak oszukiwać ?? I kopiować ;/

      Usuń
  4. moja wymarzona sukienka powinna podkreslac kobiece ksztalty i seksapil wyrazac emocje i uczucia poprzez pryzmat jej kroju :) takie wlasnie sa idealne suknie Evy Minge :) wiolciado@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja wymarzona sukienka powinna wyglądać.... jak sukienka od Evy Minge Milano :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona sukienka powinna mieć wcięcie w pasie i rozkloszowany dół czyli być kobieca wygodna i przewiewna.

    dmagdziarz74@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja wymarzona sukienka powinna być jedyna w swoim rodzaju:) zakrywająca moje krągłości, abym czuła się w niej szczupło, kobieco a zarazem sexi :) malwina071188@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja wymarzona sukienka powinna być kobieca ,seksowna ,zmysłowa. Powinna uwydatniać biust a maskować brzuch i biodra. Do tego powinna podkreślać zielony kolor moich oczu i sprawiać,że będą czuła się niej powabnie i nie będę miała ochoty jej zdjąć.

    justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. moja wymarzona sukienka powinna zachwycac, przyciągać wzrok oraz powinna w niej dobrze się czuć.

    mail: olusia2200@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. sylviaaa100@interia.pl

    Moja wymarzona sukienka powinna być:
    - powabna jak romantyczne marzenie
    - urzekająca jak Afrodyta
    - ciepła jak serdeczny uścisk
    - oryginalna i wyróżniająca się jak Zeus
    - odważna jak Ares
    - drapieżna jak lampart
    - magiczna jak różdżka wróżki
    - tajemnicza niczym Koń Trojański
    - jak oaza na pustyni, którą wypatruje każdy zbłąkany wędrowiec
    - jak rajski kwiat, który rozkwita raz na 100 lat
    - jak kraina czarów i magii
    - jak zmysłowa woalka która skrywa tajemnice kobiecego ciała
    - jak sekretny talizman, który uwodzi mężczyzn
    - jak nutka nostalgii
    - jak wyrafinowany koktajl kobiecości i elegancji
    - jak argentyńskie tango, pełne namiętności i uwodzenia
    - jak dziewiczy klejnot Pacyfiku, emanujący radością i szczęściem
    - jak najlepsza przyjaciółka, która najlepiej zna każdą "lady"

    OdpowiedzUsuń
  11. malanaya@poczta.onet.pl

    Moja wymarzona sukienka:

    - powinna mnie odpowiednio zdobić i ubierać, tak by chłopcy jadący swoimi samochodami z zachwytu (i z zapatrzenia) zapominali o tym co się dzieje na drodze :p

    - dla mojego ukochanego powinna być tą, w której wyglądam dla niego jak najcudowniejsza Bogini z najśmielszych snów....

    - dla moich koleżanek ma stać się obiektem westchnień, zazdrosnych spojrzeń i plotek w stylu "O Boże jak ona w niej dobrze wygląda!!!"

    - powinna czynić ze mnie świadomą kobietę sukcesu, dobrze ubraną bizneswoman,

    - powinna towarzyszyć mi w najważniejszych i najcudowniejszych momentach mojego życia,

    - zawsze musi się do mnie uśmiechać z mojej przepełnionej szafy i wyróżniać się na tle innych ubrań,

    - powoduje we mnie, iż czuję się jak Anioł, ptak, woda - tak piękna, wolna, nieobliczalna i zmienna.

    - sprawia, że moje nogi są długie do nieba, talia ma odpowiednie wymiary, brzuszek nie wystaje, bioderka i biust są ładnie podkreślone, a ja patrząc w lustro mówię sama do siebie: "ale z Ciebie laska:)"

    Moja wymarzona sukienka jest dla mnie drugą skórą, najlepszą przyjaciółką wędrującą od przyjęcia do przyjęcia, od imprezy do imprezy by ostatecznie wylądować (razem ze mną) w objęciach mojego chłopaka, który (o dziwo!) wcale nie myśli o tym, by ją ze mnie jak najszybciej zdjąć, tylko..... patrzy i patrzy, i wie, że ma najpiękniejszą dziewczynę pod słońcem, która zawsze świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja wymarzona sukienka https://www.facebook.com/photo.php?fbid=637009742976013&set=a.637009722976015.1073741841.100000009801895&type=1&theater
    Kocham takie zwiwne kreacje i marzę o takiej na wakacje!

    aga_olszanska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. JAK POWINNA WYGLĄDAĆ TWOJA WYMARZONA SUKIENKA?

    Jestem facetem, więc nie mam swojej wymarzonej sukienki, ale uwielbiam swoją żonę zarówno w eleganckich jak i zwiewnych, codziennych sukienkach. Ważne, aby nie wyglądała w sukience wulgarnie, jeśli tak nie jest- jest pięknie!

    okruszkolukasz@Interia.pl

    NA FB- Łukasz Okruszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja wymarzona sukienka to sukienka, w którą ubrana jest kobieta mojego życia.
    Długowłosa brunetka, o falowanych, lśniących włosach, ciemnej karnacji i ogromnych, zielonych oczach, jest moją ukochaną Małą Hiszpanką. Tak ją nazywam. Często zazdrosny o spojrzenia, które przyciąga idąc ulicą, mówię jej, że jest moją egzotyczną pięknością, której muszę strzec, niczym diamentu. Chciałbym więc wygrać dla mojej fashionistki, zakochanej w modzie, na dodatek zakupoholiczki, której szafy pękają w szwach i stanowią rozległą krainę obfitującą w najciekawsze zakątki, piękną sukienkę Evy Minge!
    Powinna być czerwona, obcisła, ale skromna, do kolan, z dekoldem w łódkę. Jedyną ozdobą byłoby serduszko wycięte na jej zgrabnych, opalonych plecach. Nie dość, że z pewnością idealnie podkreśliłaby jej egzotyczną urodę, to jeszcze byłaby dla niej wspaniałym prezentem. Ma już w swojej kolekcji wiele sukienek, ale żadnej czerwonej. Może więc czas na kolorową w odcieniu pięknej czerwieni połączonej z czerwienią jej pełnych ust?
    Taka sukienka mogłaby jej towarzyszyć w wielu chwilach- oryginalna, ale jednocześnie modna i nowocześnie elegancka sprawiłaby, że moja ukochana wyglądałaby w niej olśniewająco i kusząco.

    kubabe67@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Snując refleksje dotyczące sukni moich marzeń i snów permanentnie w mej głowie tworzy się wizja idealnej sukienki, ale idealnie leżącej tylko i wyłącznie na kobiecie rzekomo idealnej wizualnie - szczupłej, wysokiej, długonogiej. A ja jestem niskim stworzeniem, mam i na czym usiąść, i czym oddychać, a więc mam problem, bo moja wysnuta w oparach modowych marzeń suknia to nic innego jak niesmaczny zgrzyt z mym ciałem. Pozwól, że do sprawy podejdę zatem i marzycielsko, i rozsądnie. Wymarzona suknia powinna być tuż przed kolano - dbając o mój niewysoki wzrost w wizualnym odbiorze nie może czynić mi sukienkowego zła, ani mnie skracać, ani optycznie poszerzać, zatem długość przed kolano to moje wybawienie. Winna być na ramiączkach, ale bardzo grubych - cóż, ramiona mam szerokie, a taki mankament eksponowania wart nie jest, więc sukienka mych marzeń swym krojem uszanować to powinna. :) Wcięcie w talii, o tak! Właśnie to winno ulec ekspozycji - sukienka wręcz musi być w talii dopasowana. Dekolt w łódkę jest obowiązkowy - stanowi wspaniałą symbiozę z moim biustem - nie powiększa go, nie zmniejsza, a o to właśnie mi chodzi. Sukienka nie może być jednobarwna, szaleństwo wzorów/kolorów musi grać tutaj pierwsze skrzypce, ale niech będą to skrzypce uniwersalnego tonu, niech ta batalia barw będzie na tyle ponadczasowa, iż trendy w starciu z nią szans mieć nie będą.

    Wszyscy szukają złotego środka egzystencji - ja szukam jego odzwierciedlenia w sukience mych marzeń i snów. Szukam w niej bezpieczeństwa, modowej dłoni pomocnej, szukam lekarstwa na wszelakie modowe dylematy i wahania. To sukienka, która idealnie pasować będzie i na co dzień, i na ważne wyjścia, a cud tej elastyczności dokonywać się będzie za pomocą zmiany dodatków. Musi być coś, co doda mi pewności siebie, co sprawi, że niezależnie od pogody, od nastroju czuć będę się wspaniale. I tym kluczem do bezpieczeństwa w kwestii mody i gwarancji dobrego samopoczucia jest właśnie sukienka mych marzeń i snów.

    panoramaqueen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hip-ola@wp.pl

    Moja idealna sukienka byłaby zwiewna i lekka jak piórko, z nutką seksapilu i elegancji, jako że mamy lato byłaby kolorowa. Idealna do mojej figury, najlepiej jakby była z dłuższym tyłem na troszkę grubszych ramiączkach. A przede wszystkim zależałoby mi żeby moja sukienka pomogła mi powalić mojego ukochanego moim wyglądem. By zakochał się we mnie na nowo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka moich marzeń powinna zawierać:

    1 kilogram dobrego smaku

    200 gram inspiracji

    Szklankę elegancji

    2 łyżki szyku

    Szczyptę finezji i luksusu

    Oraz być doprawiona odrobiną unikatowości.


    Natalia Lasek

    natlas@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja wymarzona sukienka...to moja druga skóra :)
    vero9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja wymarzona sukienka powinna uwydatniać moje walory i maskować niedoskonałości. Długość- nad kolano, dekolt niezbyt głęboki.
    Koniecznie w neonowym lub pastelowym kolorze z koronką lub wycięciem na plecach.

    lubiebigosss@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. bernadetaaa@interia.pl

    Moja wymarzona sukienka to kreacja niczym te, które powstawały z projektów Herve Legera, składająca się z elastycznych pasów z dodatkiem lycry. Sukienki te nazwano bandażowymi i pokochały je znane gwiazdy, m.i. J.Lo, Beyonce, Lindsay Lohan czy Victoria Beckham. Kreacje Legera są niewątpliwie wyjątkowe za sprawą ich oryginalności i tego, że każda jest ręcznie wykonana. Każda sukienka jest seksownie opięta i podkreśla kobiece kształty oraz smukłą sylwetkę. Jednocześnie maskują one ewentualne defekty i nadają figurze pożądany kształt klepsydry. Wymuszają odpowiednia postawę i eksponują wcięcie w talii. Moim zdaniem ich wyjątkowość po części leży w ich prostocie. Ciało owinięte pasami materiału przypomina starożytną metodę mumifikacji. Być może projektant inspirował się egipskimi klimatami, kreując swoje"bandaże". Nie mniej jednak prostota a jednocześnie efektowność kreacji Legera trafiają w mój gust i wywołują nutę pożądania.

    OdpowiedzUsuń
  21. nataliamocek@onet.eu

    W mojej szafie jak w ten narnijskiej,
    miesza się rzeczywistość z baśnią.
    Piękne ubrania i te zwyklejsze, nie brudzą się żadną waśnią.
    Otwierasz, a tam magiczny świat,
    przybywa w nim dzielnic wraz z upływem lat.
    Magiczne zakamarki kuszą czarem strojów,
    lecz nigdy nie toczą ze sobą bojów.
    Rozdzielone wieszakami w kolorach tęczy,
    nigdy patrzeniem mój wzrok się nie męczy.
    Żółte wieszaki wyciągają szyję,
    mówiąc, wołając- jestem tu! ja żyję!
    Mam dla Ciebie cudowne letnie sukienki,
    idealne dla takiej jak Ty panienki!
    W kwiatki na romantyczne we dwoje chwile,
    na letnie wyjazdy, te zwiewne w motyle!
    Z falbankami na obiad z rodzicami mymi,
    można ją połączyć z dodatkami różnymi!
    Te długie, hipisowskie,
    niczym liść na wietrze,
    lekko kołyszą się gdy wpadnie powietrze!
    Jednak nie ma tu mojej sukienki wymarzonej,
    idealnie skrojonej, wyjątkowej, wyśnionej.

    Jak powinna wyglądać? Czym zachwycać me oczy?
    Krojem, którego nikt nie przeoczy!
    Bielą delikatną, złotem przełamaną,
    ornamentem złocistym z przodu ozdabianą!
    Obcisłą, przyległą i bardzo kobiecą!
    Żeby nie była przykrótka nieco!
    Do kolan w sam raz! O oryginalnym fasonie!
    Taka, żebym mogła w niej usiąść na tronie!
    Z gołymi plecami, lekko kuszącymi,
    lecz innymi wdziękami sprytnie zakrytymi.
    Stworzona z potrzeby piękna i z tej samej noszona,
    niesamowitym czarem i wdziękiem otoczona.

    Moja wymarzona sukienka to niebanalna propozycja,
    najsmaczniejsza kolorów szlachetnych kompozycja.
    Zachwycająca i w dobry nastrój wnet wprowadzająca,
    po zakamarkach mego stylu pięknie oprowadzająca.
    Byłaby niczym delikatny motyl, przycupnięty na płatku kwiatka,
    tajemnica jej tworzenia to zmysłowa zagadka.
    Elegancją klasyczną tryskająca,
    moje skryte gusty wnet zadowalająca!
    Fantastyczny sorbet kolorów, deser połączeń i bomba kaloryczna wrażeń!
    Tak powstałaby właśnie sukienka mych marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kopia z :
      http://adrianaandrea-adrianaandrea.blogspot.com/2012/07/konkurs-100-do-wydania-w-sklepie.html
      http://www.uroda.com/ajax/comment/getnext/id/1fl4geg2q04m5/table/page/page/35


      droga właścicielko bloga, bardzo proszę przed podaniem wyników sprawdzić w google czy wybrana przez ciebie odpowiedź się tam nie znajduję. Bo to co robia te dziewczyny to przesada !

      Usuń
    2. Oczywiście sprawdzę każdą odpowiedź.

      Usuń
    3. Nie jest to kopia od kogoś, jest to moja własna wypowiedź. I tam i tutaj ejst to moja praca drogi anonimie! ;)

      Usuń
  22. moja wymarzona sukienka powinna byc w jasnym kolorze
    oraz stylowym zawsze modnym wzorze
    sukienka co wyszczupla podkreśla talię i układa się ślicznie
    to taka w której wygląda się magicznie
    w takiej sukience poczuję się bosko
    zawsze miło bezpiecznie i beztrosko

    moja wymarzona sukienka powinna być piękna i cudowna
    stylowa elegancka i szykowna
    dopasowany fason i koronkowe wzory
    a do tego jeszcze zmysłowe kolory
    moja wymarzona sukienka powinna być śliczna i zachwycająca
    uniwersalna kobieca i urzekająca
    taka w której czuje się wygodnie
    a do tego oryginalnie i swobodnie

    moja wymarzona sukienka powinna być jedyna w swoim rodzaju
    będę ją nosić dumnie i czuć się jak w raju
    moja wymarzona sukienka powinna być niepowtarzalna
    i kolor i fason dla mnie wprost idealna

    becia114@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę, słowo sukienka zotała zamieniona na "strój "
      http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2013/05/konkurs-wygraj-bon-300-z-od-e-bieliznapl.html

      żenada ! Kolejna kopia tej Pani !

      Usuń
  23. No teraz to juz nie wiem czy wystarczy powiedziec, ze wymarzona sukienka to taka o której sie marzy i bardzo sie taką chce miec. Wymarzona to taka ze snów ,z witryny z ceną nieosiągalną, az wreszcie to sukienka którą sama sobie uszyłam bo sniła mi się po nocach i jest tą jedyną na świecie niepowtazalną -tylko moja, która sprawia ,ze jak ją ubieram czuję się jak kopciuszek w chwili przemiany.

    OdpowiedzUsuń
  24. o zapomniałam elka740@op.pl tak się rozmarzyłam....

    OdpowiedzUsuń
  25. Wymarzona? Żółta, mocno rozkloszowana od talii, idealnie podkreślająca figurę, z dobrej włoskiej tkaniny z fakturą. Już ja widzę w wyobraźni :)

    annaonopiuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Mija wymarzona sukienka to klasyczna mała... czerwona! Przełamująca stereotyp koloru, w klasycznym kroju, idealna na każdą okazję, ale wyróżniająca się w tłumie. Czarne mogą być szpilki:)

    moda-trendy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wymarzona sukienka to taka, która podkreśla atuty mojej sylwetki i ukrywa to, co powinna ukryć ;) Nie może krępować ruchów, powinna być lekka, wygodna. Lubię wyglądać szałowo, ale zawsze raczej stawiam na dodatki, więc zależałoby mi na tym, aby była świetną bazą pod ciekawą torebkę, lub naszyjnik, łatwa w stylizowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy myślę o mojej wymarzonej sukience wcale nie wyobrażam sobie, jak powinna wyglądać. Wyobrażam sobie, jak chciałabym się w niej czuć... Niech moja wymarzona sukienka jest jak magiczna różdżka, która doda mojemu kobiecemu "ja" wszystkiego, czego mu brakuje...

    W mojej wymarzonej sukience chciałabym czuć się:
    ... pewna siebie jak Carrie Bradshaw z "Seksu w wielkim mieście",
    ... seksowna jak Gabrielle Solis z "Gotowych na wszystko",
    ... elegancka jak Alexis z "Dynastii",
    ... oryginalna jak Phoebe z "Przyjaciół",
    ... zmysłowa jak Brooke Logan z "Mody na sukces",
    ... zauważalna w tłumie jak Kelly ze "Świata według Bundych",
    ... zabójcza jak...Dr Temperance Brennan z "Kości"!

    Ach, nieważne już, czy byłaby w kwiatki, groszki czy paski! Gdyby tylko potrafiła tak mnie zaczarować...

    A może to nie sukienka powinna czarować, tylko ja dzięki niej pokazać prawdziwą siebie?

    Prostolinijną dziewczynę " z sąsiedztwa" (mimo, że jestem już żoną i mamą), uśmiechniętą, z wyjątkowo oryginalnym poczuciem humoru, ceniącą zarówno w ludziach jak i w modzie prostotę, minimalizm i prawdę.

    Kobietkę pełną energii, zabieganą, trochę roztrzepaną, czasem zamyśloną i rozmarzoną, otwartą na świat i ludzi.

    Wreszcie babeczkę filigranową: 160 cm wzrostu "w kapeluszu", rozmiar XS przechodzący "miejscami" nawet w XXS, chucherko, które mimo to potrafi czuć się kobieco, bo to nie w ciele drzemie ta siła, tylko w sercu...

    Moja wymarzona sukienka powinna ukazywać i podkreślać to wszystko!

    Może być rozkloszowaną, zwiewną sukienką w kwiatki, z niedużym dekoltem z przodu, a większym na plecach, krótka, przed kolana.
    Może być pastelową, szyfonową sukienką, delikatnie opływająca moje ciało, z marszczeniem pod biustem (w typie baby doll).
    Może też być prostą sukienką w czarno - białe paseczki jak kreacja Evy Minge Milano :) Paseczki dodadzą mi nieco kształtów tu i ówdzie, a sama sukienka podkreśli moją talię i zgrabne nogi. Jednocześnie taka sukienka będzie hołdem w stronę minimalizmu i wygody, które najbardziej cenię.
    Jestem przekonana, że poczuję w niej moc wszystkich kobiet, które wymieniłam powyżej, ale - co najważniejsze - jednocześnie pozostanę w niej sobą: będę dobrze ubrana, ale nie przebrana.


    pozdrawiam!

    szymusiowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja wymarzona sukienka powinna być bardzo kolorowa albo bardzo błyszcząca. Połączeniem obu tych cech również bym nie pogardziła :) Długość przed kolano i asymetryczny dekolt dodatkowo dodałyby jej uroku.

    shinysyl@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja wymarzona sukienka to kwintesencja smaku i dobrego stylu, to ponadczasowa klasyka z nutką nonszalancji. Wszystko to odnajduję w kolekcjach Ewy Minge.

    paulalach1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wymarzona sukienka? Podkreślająca biust (w moim wypadku to akurat jest trudne), nogi i rozkloszowana przy talii, subtelna, ale z pazurem!
    outgoingtaste@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powinnam wyglądać w niej jak milion dolarów :) Dekolt w literkę V, wcięta w tali i do kolana. Kobieca i elegancka, przykuwające uwagę do tego miliona dolarów :) zaczarowana_ola@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. W wymarzonej powinnam czuc sie wygodnie i swobodnie jak w spodniach, a wyglądać przy tym mega kobieco i z klasą. Wymarzona powinna być minimalistyczna ale nie mini, spójna w koncepcji ale nie spokojna, z pazurem ale nie za ostra :) trudny temat Pani Patt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mart.kowalska@gmail.com //
    Moja wymarzona sukienka nie musi być modna, powinna mnie się podobać,a jeśli przy okazji zrobi wrażenie na wszystkich dookoła, to będzie jej dodatkowy atut ;) Na pewno nie powinna być smutna i bardzo elegancka - muszę czuć się w niej swobodnie, a przede wszystkim mega-kobieco. Idealna sukienka powinna jednak przede wszystkim podkreślać moją pewność siebie w taki sposób, że zakładając ją będę wiedziała, że mogę zwojować świat / ta noc będzie należeć do mnie / dziś wszystko się uda - czyli taka Supermenka wśród sukienek!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja wymarzona sukienka to ta z fantazji utkana,
    Tkaniną nieziemska, która rzuci faceta na kolana…
    Krótka z pewnością, smukłe nogi Lady eksponująca,
    Gorąca w swej wymowie, niczym promień słońca…

    Prowokacja jej przeznaczeniem, stać się wyjątkową,
    Zespolić się doskonale z moją piękną Białogłową…
    Seksowna również, pożądana jakoby taniec Dejaniry,
    Dekolt oraz biust podkreślająca, erotyzmu wiry…

    Dodam do tego też kilogram zwiewnej elegancji,
    Takiej, co to symbolem Polski jest, nie Francji…
    Inspiracja? Stylizacyjnej dostarczać powinna,
    Szepcząc wyraziście: „Patrz, ja jestem INNA!”

    Taka niebotyczna jako Semiramidy cne ogrody,
    Uniwersalna także, krzyk wyrażająca mody…
    Lidyjską Świątynię Artemidy przypominająca,
    Fasonem, misternością szczegółu oko uwodząca.

    O Sukienko, gdzie Cię szukać, moja kusicielko ?
    Jeśli przyjdziesz na jawie, radość podasz wielką.
    Tyś bowiem jest powiązaniem antycznej tuniki,
    Oraz tej nowoczesnej, współczesnej techniki…

    Ktoś szepnie, że mężczyzna wymagań ma wiele,
    Ja odpowiem: niechaj leży cudownie na ciele…
    Przyjemność Właścicielce, Patrzącym sprawiając,
    Wrażeń estetycznych, doznań dostarczając… :)


    danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. becia114@interia.pl

    jak powinna wyglądać moja wymarzona sukienka, pytacie
    i odpowiedzi tej prostej jeszcze nie znacie...?
    to ja krótko odpowiem Wam
    jaką sukienkę ja w sercu mam...:

    seksi powabna sukienka w pięknym kolorze
    oraz stylowym zawsze modnym wzorze
    wyszczupla podkreśla talię i układa się ślicznie
    taka sukienka w której wygląda się magicznie
    w takiej si=ukience co czuję się bosko
    zawsze miło bezpiecznie i beztrosko

    taka sukienka co jest piękna i cudowna
    stylowa elegancka i szykowna
    dopasowany fason i koronkowe wzory
    a do tego jeszcze zmysłowe kolory
    taka sukienka co jest śliczna i zachwycająca
    uniwersalna kobieca i urzekająca
    z pewnością kobieta czuje się w niej wygodnie
    a do tego oryginalnie i swobodnie
    taka sukienka co jest dla kobiet z charakterem
    i twardo postawionym celem
    takie połączenie siły i delikatności
    oraz wyrafinowania i tajemniczości

    taka sukienka jedyna w swoim rodzaju
    będę ją nosić dumnie i czuć się jak w raju
    taka sukienka co jest niepowtarzalna
    i kolor i fason dla mnie wprost idealna
    taka sukienka co w szafie ona leżeć nie będzie
    chodzić w niej będę zawsze i wszędzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZĘŚĆ POCHODZI Z : "http://modna-komoda.blogspot.com/2013/03/szafomania-modna-komoda.html "

      Usuń
  39. Moja wymarzona sukienka to mała granatowa, z jedwabiu. Skrojona w stylu lat 80, z rozkloszowanym dołem - doskonałość współczesnej elegancji przepełniona lekkością.
    Inspirowana klasyką sztuki oraz ma w sobie artystyczną atmosferę przenikającą się z prostotą stylu i finezją. Można w niej spacerować po portowym miasteczku jak i wyjść na uroczystą kolacje. Swoją zwiewnością sprawia, że wygląda się w niej świeżo i niezwykle kobieco w każdej sytuacji.
    Granatowa sukienka to dla mnie brakujący element tego co niewypowiedziane i nieuchwytne w elegancji - pozwalający zatracić się w geniuszu kobiecości. Wydaje się być obietnica zakazanych rozkoszy i radości życia.

    cecylia6@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Oblana złotem i sosem z diamentów... trochę skromności ? No ok. Pokuszę się na zwęgloną czerń. Głęboką mi jest twierdzą, którą usuwam dziś z wyobraźni, by tchnąć życiem w nią... Brakuje jej zieleni, może jakiś Cezarski laur? Świeżością oblany, topiący się w władzy. Dominacja - kolejna cecha. Oszukuję los. Musze dodać jeszcze trochę sprytu. O to mi właśnie chodziło. Na dole jeszcze trochę tiulu... Idealnie. Teraz zdobędę go bez większego problemu...
    Agata
    agata.wnuk@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka marzeń? Kocham PROSTOTĘ która podkresla LINIE ciała i wysmukla PAS.
    Lubie suięki dzięki którym CZARNO NA BIAŁYM widać moje wdzięki, sylwetka się WYDŁUŻA i wydaje sie bardziej STRZELISTA dzięki czemu wzrok mojego męża podąża WZDŁUŻ lini i osiaga POZIOM zachwytu- suienka w PRĄŻKI to MOJE marzenie

    linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka marzeń to sukienka, która mnie ubierze a nie przebierze.

    annawo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem przeszczęsliwa - dziękuję :*****

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj,
    Czy potrzebujesz pożyczki lub chcesz refinansować domu, rozszerzyć swoją działalność i płacić rachunki? Oferujemy pożyczki konsolidacji zadłużenia, kredytów biznesowych, refinansowanie, kredyty samochodowe, kredyty konsumpcyjne i pożyczki szkoły o 2% stopy procentowej. Jeśli jesteś zainteresowany, prosimy o kontakt z nami, a kwota kredytu potrzebne, a wraz z kredytu na e-mail: george_douglas127@outlook.com

    OdpowiedzUsuń


  45. Czy potrzebujesz kredytu? jeśli tak, skontaktuj się z nami pod patocompany@blumail.org
    następujące

    Nazwa:
    Kwota potrzebna:
    Wiek
    kraj:
    Kredyt Czas trwania:
    Miesięczny Dochód
    Numer Telefonu:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.