Ach Berlin..


  Po powrocie z Berlina znajomi i rodzina pytali nas: "Czy Berlin ładny". Nie mogę powiedzieć, że Berlin jest ładny ale mogę za to powiedzieć, że bardzo energetyczny, zaskakujący,  nowoczesny i wielokulturowy. Atmosfera Berlina mnie urzekła. Miasto zaskoczyło mnie architektonicznie, panuje w nim kreatywny chaos. Otwartość na kultury Świata powoduje, że każdy czuje się tam dobrze. W przeddzień wyjazdu do Berlina kupiliśmy przewodnik ale uwierzcie, że nie skorzystaliśmy z niego. Popłynęliśmy wartkim nurtem miasta wsiadając do pierwszej, lepszej linii metra a potem do pierwszego autobusu, który podjechał na przystanek. W ten sposób zwiedziliśmy Berlin, bez planu i bez konkretnego celu. Zakochałam się w energii tego miasta i zapewne powrócę tam nie raz. Było cudownie. Polecam zwiedzanie Berlina w weekend. Z Warszawy dojechaliśmy autostradą w 5 godzin. Noclegi są tanie (hotel *** 100 zł/osobę). 


















































































zdjęcia by Kris&Pata

6 komentarze:

  1. faktycznie chaotyczny i wielokulturowy, ale jedno jest pewne ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciach widać, że to miasto pełne sprzeczności. Zwłaszcza ta bryczka z końmi. Tak czy inaczej jest to bardzo ciekawe miasto. Harf.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ile zdjęć ! :) i jakie ładne:) ja byłam w poprzednią majówkę i bardzo bardzo mi się podobało :) najbardziej picie piwa na ulicach na legalu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w tegoroczne wakacje na weekendowym wyjeździe do Berlina właśnie! Tak jak piszesz miasto tętni wspaniałą energią! bardzo podobała mi się architektura i generalnie Berlin ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duuużo pięknych zdjęć, masz naprawdę bardzo zdolnego fotografa!!!
    Liczę, że po powrocie uraczysz nas mnóstwem postów...wizyta w tak różnorodnym mieście pewnie cię wieloma rzeczami zainspirowała. /ewa/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw w sweterku w groszki jest przesliczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.