Grenade


    Sweter, kurtka-ramoneska i torebka utrzymane w odcieniach granatu, który tej jesieni rywalizuje z czernią o pierwsze miejsce. Granat fajnie wygląda jako "total look" ale można go również  łączyć z szarością, beżem jak i bardziej soczystymi kolorami jak: pomarańczowy, żółty, czerwony. A dzisiejszy post sponsorują sklepy z używaną odzieżą.  "Zaciskanie pasa" powoduje wzmożoną kreatywność. Odkryłam w tym czasie świetne second handy. 
   Może kiedyś zrobię specjalne zestawienie najlepszych ciucholandów. Chcecie?














zdjęcia by Kris

jacket/kurtka-sh
sweater-sh
pants/spodnie-New Yorker
bag/torebka-sh
shoes/buty-Zara


16 komentarze:

  1. Pati świetny płaszcz i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A podasz ceny takich ubrań z ciucholandow ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam granat, a kurtki zazdroszczę sama się nad nią zastanawiałam....a Tobie udało się upolować ja w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KURTKA I SWETER Z SH????? To ja koniecznie poproszę zestawienie tych ciucholandów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka jest niesamowita! :) wygląda na wartą bardzo dużo , a tu proszę - sh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sweterek :) Też lubię szarości, ostatnio sobie kupiłam taką bluzę: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/grey-form

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny zestaw z jeszcze lepszą kurtką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze gdzie są takie ciucholand? ;P ja gdzie nie wejdę to nic nie ma :(
    wygladasz cudownie, a w zestawie podoba mi się wszystko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam zakupy w second handach, tyyyyle ubrań za tak niewiele pieniędzy:D Rewelacyjna kurtka:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurteczka. Bardzo ładny strój.
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę uwierzyć że takie świetne rzeczy znalazłaś w sh! Wyglądasz naprawdę nieźle!
    Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.