Jesienny casual


   Przedstawiam Wam dzisiaj efekty sesji fotograficznej, która odbyła się na ostatnim spotkaniu "Szafy na Szpilkach". W wyjatkowo mocnym makijażu nie czułam się najlepiej. Wolę delikatniejszy make-up. Do sesji wybrałam ponadczasową marynarkę w kolorze zgaszonego złota i dla przełamania jeansy boyfriendy. Bardzo prosta ale efektowna stylizacja. Każdy jej element można wykorzystać na różne sposoby.




Zdjęcia: Sebastian Rudnicki / asmmedia.com

jacket/marynarka-New Yorker
t-shirt-New Yorker
jeans-New Yorker
shoes/buty-New Look


10 komentarze:

  1. W tym makijażu też wygladasz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny niewidziwiony look. Bardzo ładna marynarka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna<3 uwielbiam cię w takim casualu!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow uwielbiam Cie:) inspirujesz dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna fryzura dla Ciebie. Marynarka klasyczna, ale nie nudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, tak stylowo ;) ja bym tylko dodała jeszcze taką torebkę http://badanga.pl/Promocja/6055/DUA-TOREBKA-TYPU-SHOPPER- ale to tylko taka moja sugestia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow znakomicie Ci w takich włoskach, ale kiedy ja Cię kobito zobaczę w szpilach :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.