Pudrowa spódnica


   Pokochałam spódnice. Nigdy tak dobrze się w nich nie czułam jak teraz. Obojętnie czy jest to spódnica ołówkowa, trapezowa czy rozkloszowana. Nie ma znaczenia. Odkryłam jej potencjał. Można nią świetnie modelować sylwetkę. Odpowiednio dobrana dodaje kobiecości i delikatności każdej kobiecie. Prawdą jest, że teraz kobiety noszą głównie spodnie. W dzisiejszym, zapędzonym świecie przyjmujemy zbyt dużo "ról". Nie mamy czasu na "bycie kobietą". Trochę na własne życzenie. Jesteśmy studentkami, pracownikami, matkami i żonami w jednym. W nadmiarze obowiązków zatracamy gdzieś swoją kobiecość. Szkoda. 

A Wy moje drogie czytelniczki, lubicie spódnice? A może nie wiecie jaki fason do Was pasuje? Piszcie.

























zdjęcia by Kris

skirt/spódnica-Promod %
jacket/kurtka-sh
t-shirt-Zara
shoes/buty-Stradivarius
brancelet-LaTuli
necklace/naszyjnik-H&M
bag/torebka-sh


15 komentarze:

  1. Twoja biżu mnie zachwyca .lecę jutro przebuszować stojaki w h&m ,też chcę taki naszyjnik :)
    No i zazdroszczę łupu z sh ,kurtka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i jakie okularki czaderskie:)))
    ja kocham spodniczki i mysle ze lepiej tuszuja kilogramy niz spodnie, ja mam od pępka do połowy ud najgorszą czesc gdzie odkladaja sie zbędne kilogramy i spódniczki idealnie skrywaja te niedoskonałości.
    Zawsze jak mam mało czasu rano ubieram bazowe czarne rajstopy i czarny top a pozniej tylko spodniczka i kardigan i do pracy :)))
    Uwielbiam je za to ze kombinacji jest mnóstwo i spódniczki nie przecieraja sie w kroku:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie !!! okulary są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna stylizacja !
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny zestaw - kurtka super, a w spodniczkach Ci "do twarzy";))) Ja tez ostatnio odkrywam te czesc garderoby i .. chyba sie zaprzyjaznimy;)
    Zgadzam sie z Kolezankami - okularki sa cudne:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, uwielbiam takie uśmiechnięte zdjęcia, jeśli chodzi o spódnice to bardzo lubię tak jak sukienki widać to mojej szafie i w sumie po blogu też, jakoś łatwej kupuje mi się spódnice niż spodnie z nimi zawsze mam problem :)
    pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety Pati masz rację, że kobiety coraz częściej sięgają po spodnie...co niestety nie zawsze jest korzystniejsze dla ich figury (sama do nich należę, nie znoszę spódnic zimową porą, ale latem na gołe, opalone nogi - jestem na tak).
    Kurtka i okulary są obłędne!!!
    Pytanie z zupełnie innej beczki...bardzo podobają mi się ostatnio twoje makijaże, wydobywają wszystko to co najpiękniejsze, doszłaś sama do takiej perfekcji w malowaniu, czy powierzasz się fachowcom przed zdjęciami?
    W twoich ostatnich stylizacjach widać niesamowitą pewność siebie i swoich walorów, podglądam cię już od jakiegoś czasu i widzę WIEKLĄ metamorfozę. Zdradzisz czemu to zawdzięczasz? Spódniczka jest w formie trapezu? Zamęczyłam cię dzisiaj /ewa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ewo, bardzo dziekuję za komplementy. Makijaż wykonuję sama bez pomocy fachowców i uważam, że jeszcze dużo nauki przede mną. Moje sesje fotograficzne na blog są robione w tempie ekspresowym w tygodniu po pracy a w weekendy z córeczką u boku. Nie mam czasu prosić nikogo o zrobienie makijażu dlatego radzę sobie sama. Praktyka czyni mistrza :) Jeśli chodzi o pewność siebie przed obiektywem to też kwestia czasu i nabycia wprawy i oswojenia się z aparatem. W ten sposób uczę się swoich mocnych stron i powoli wiem jak je wykorzystać żeby zdjęcia były coraz lepsze. Spódniczka jest prosta w formie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, moja ciekawość została zaspokojona.

      Usuń
    3. Dziękuję, moja ciekawość została zaspokojona. Jestem i tak pod dużym wrażeniem.

      Usuń
  8. Śliczna torebeczka i okulary.
    Ostatnie 2 zdjęcia najbardziej mi się podobają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, biżuteria, Tshirt <3 spódnica cudna, zwłaszcza kolor i wygląda jak skórzana <3 obserwuję, bo fajnie tu :)
    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.