Sesja fotograficzna Indian Autumn



Kochani dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam zdjęcia z sesji fotograficznej, w której miałam przyjemność pracować jako stylistka. Było to dla mnie bardzo odświeżające przeżycie. Przez dwa dni kompletowałam ubrania ze swojej szafy i biżuterię na sesję. Koniec końców i tak wszystko wyszło bardzo spontanicznie. Pracowałam ze świetnym zespołem ludzi, których znam na co dzień. Fotograf Agnieszka Olszańska i wizażystka Hania Daniłowicz. Tak mogę pracować zawsze. Mam nadzieję, że efekt końcowy przypadł Wam do gustu. 


 Models Magda & Asia
Photo Agnieszka Olszańska Fever For Fashion


Stylizacja Patrycja Piwońska 

















21 komentarze:

  1. Uwielbiam sesje w takich klimatach! Boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne z klimatem:) lubię to:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są zachwycające! Należą się Wam ogromne brawa! Ty stworzyłaś niesamowite stylizacje i dzięki temu sesja ma urok!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja.. Uwielbiam takie klimaty! Patt- brawa za stylówy;)
    Całusy, Madlen;**

    OdpowiedzUsuń
  5. wooooow genialna sesja !!!! świetny klimat zdjęć, wspaniałe stylizacje i piękne modelki :) Brawa !!! pozdrawiam i całuję :***

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło genialnie!<3 uwielbiam takie sesje..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia robią wrażenie. Fantastyczna sesja. Dobra robota :)

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sersja

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona efektem. Cała ekipa spisała się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.