Szarówka...


    Na pewno macie takie dni gdy wszystko leży na Was źle. Wybranie rano ubrania do szkoły czy pracy przeciąga się w nieskończoność. W ołówkowej spdnicy wystaje Wam brzuch, spodnie źle się układają na udach, koszula rozchodzi się "na biuście". W czarnym wyglądacie szaro i smutno, a  w czerwieni zbyt krzykliwie. Ostatnio trochę przytyłyście i czujecie, że wszystko jest trochę przyciasne, łydki nie mieszczą się w kozaki z wysoką cholewą. Nieeeeeeee. Dość. Wyrzucacie lustro albo niby od niechcenia zakrywacie je wielkim szalem. Od razu lepiej. 
   Takie dni mam przynajmniej raz w miesiącu. Właśnie wtedy ubieram się w sprawdzony czarny "dół" i jasną, twarzową "górę". Musi być wygodnie ale nie nudno. To jest mój jesienny "zwyklak".  Miły, otulający golf w odcieniu brudnego różu i czarna spódnica z ciekawą fakturą.  Płaszcz typu "biker" nadaje ton całej stylizacji. W takim ubraniu czuję się bezpiecznie i modnie.
















fot: Agnieszka Olszańska Fever For Fashion

skirt/spódnica-Promod %
coat/płaszcz-C&A
sweater-Reserved %
shoes/buty-New Look %
bag/torba-Zara Outlet

20 komentarze:

  1. mega mi się podoba ten zestaw :) świetny kołnierz ma ten golf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, najlepsze jest to, że ten golf ma z 7 lat :)

      Usuń
  2. Oj, ja mam taki dzień częściej niż raz w miesiącu :)))))))
    A Twój zywklak ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ja tak mam czesciej niz raz w miesiacu;) zawsze wtedy wskakuję w tuniko- swetry i leginsy lub oversizowe koszule:)
    a płaszczyk z nowej kolekcjii? ile kosztuje jesli moge zapytać i czy wart swej ceny? moje must have na ten sezon:P mnóstwo ich wszedzie nie wiem na co sie zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńka, płaszcz jest z obecnej kolekcji i kosztował 179 zł ale niestety jest z poliestru. Teraz wolałabym dołożyć pieniążki i kupić taki płaszcz z dodatkiem wełny.

      Usuń
    2. byłam dzis na zakupkach i u mnie w C&A nie ma takiego, szukałam w innych sieciówkach ale faktycznie ich cena nie idzie w parze z jakościa:(

      Usuń
  4. Nasze kobiece dylematy...niestety
    Rewelacyjna spódnica (ile kosztowała), nie widziałam jeszcze tak super ułożonego przy szyi golfu. Wyglądasz promiennie i świeżo!!! /ewa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewo, spódnicę kupiłam tydzień temu na przecenie za 80 zł :)

      Usuń
  5. Oj czesto mam takie dylematy.. wowczas ratuje czern i szarosci pod postacia rurek i jakiegos sweterka.
    A Twoj zestaw ratunkowy jest przepiekny, super golfik i kurtalka!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo wow ale masz świetny płaszczyk !!!! <3 świetnie wyglądasz pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  7. No, płaszcz jak dla mnie na prawdę fajny, choć widuję podobne praktycznie na każdym blogu ;) spódnica ma świetny wzór.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. nie pokazuj mi się z tą torbą bo chyłkiem podkradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha no nie powiem, kupiłam ją za 59 zł a jest cała ze skóry i ma sliczną podszewkę w kropeczki. Nie gorączkuj się, pożyczę Ci :)

      Usuń
  9. Nie lubię takich dni, brr. Wtedy najchętniej ubrałabym się w dres i schowała na cały dzień pod koc z ciepłą herbatą i ulubioną książką czy serialem. Niestety są dni, kiedy nie można sobie na to pozwolić i mimo wszystko trzeba "wyjść do ludzi" ;) Tak jak Ty sięgam wtedy po sprawdzony zestaw. Świetna spódniczka i bardzo fajny ten Twój "zwyklak" ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki zestaw idealnie sprawdza się na różne okazje i nigdy nie zawodzi;) spódniczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boziu taki dzień to zmora!! Czuję się wtedy brzydka, gruba i paskudna. Najlepiej byłoby wtedy wciągnąć jakąś torbę na głowę:( Dobrze że takie dni są sporadyczne! Fajnie wyglądasz. Płaszczyk super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje :) Super to wygląda. Ja bym ubrała jeszcze takie buty http://badanga.pl/Promocja/6638/Buty-damskie-SALE ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze.